Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sirdaludista ihan nuppi sekaisin. kauanko tämä kestää??

Vierailija
25.12.2014 |

en ole käyttänyt pitkään aikaa, ei yleensä seuraavana päivänä tunnu missään, olen käyttänyt iltaisin 4-6mg,

nyt otin eilen illalla klo 22 yhden 4mg, ja nyt en pysy pystyssä!  täytyy kävellä pää alaspäin, eikä mitään nopeita eli normaaleja liikkeitä, tai tuntuu että taju lähtee. pyörryttää siis aivan kamalasti. miten tämä nyt näin tekee yllättäin. nyt makaan sängyssä, ja en voi täälläkään liikuttaa päätä, kun pyörryttää..   kauanko tämä oikein kestää??

uutena lääkityksenä edellisiin kertoihin on kortisoni ja asacol, voikohan noilla olla vaikutusta.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlella löytyi että sirdalud laskee verenpainetta. miten sen saa ylös?

Vierailija
2/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömällä suolaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kans yks ilta 4mg ja toikkaroin kuin humalainen. Päässä kylmä.vanneja huippasi. Onneksi nukahdin. Vanhalle äidilleni lääkäri määräsi 3x4mg päivässä. Ei apua. Sehän kuolisi siihen määrään.

Vierailija
4/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen lisäksi syönyt nyt viikon ajan nestemin-nesteenpoistotabletteja, eli taitaa kalium-arvot ja verenpaine olla aika alhaalla entuudestaan. lisäksi olin viikon verran sairaalassa haavaisen paksusuolen takia ruikulla, eli kaikki nuo yhteen tuon sirdaludin verenpaineen laskun kanssa varmaan teki tämän kuolettavan olotilan..  olen nyt syönyt suolaa, kahvia, suolakurkkuja, vähän olo parantunut, mutta pystyssä ei edelleenkään pysy.

ap