Siivooja Auri YH-äidin luona
Katsoin siivousvideon instagramista. Miten voi olla mahdollista että sosiaalitoimi ei ole puuttunut asiaan? Lapsi elää jätevuoressa. Todella surullista katsottavaa.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa, kun ei masentunut äiti saa apua, niin siinä kärsii myös lapset.
Syyllistetään ja tuomitaan.
Onneksi on myös näitä aidosti ihania ihmisiä, jotka haluavat auttaa ❤️🙏
Miksi sinä et auta tuollaisia ihmisiä?
Nimenomaan, miksi itse et autaisi vastaavia ihmisiä, mikä estää? Jossain ilta-päivä lehti oli Hän itse tekee,ensin sotkut ja Sitten videoi siivous! Joten kaikki ei ole miltä siellä insta tilillä näkyy. Tavalaan voi sanoa:sisustaa itse sotkun! Näin sit saa mainetta kunniaa ja sivoojana on Tähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, miksi itse et autaisi vastaavia ihmisiä, mikä estää? Jossain ilta-päivä lehti oli Hän itse tekee,ensin sotkut ja Sitten videoi siivous! Joten kaikki ei ole miltä siellä insta tilillä näkyy. Tavalaan voi sanoa:sisustaa itse sotkun! Näin sit saa mainetta kunniaa ja sivoojana on Tähti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä. Lattialla ja kaikkialla on varmaan ainakin 20-30 cm kerros roinaa, siis jotain pulloja, karkkipapereita, pusseja, laatikoita ja ihan kaikkea sotkua! Miten ihmeessä tuolla on päässyt edes kulkemaan? Asunnossa asuu kuitenkin mamman lisäksi lapsi ja kissa.
En nyt tiedä tekikö Auri hyvän vai huonon teon. Ainakin äidin olisi todellakin pitänyt olla auttamassa ihan koko ajan.
https://www.youtube.com/c/Aurikatariina
Auri on moneen kertaan selittänyt miksi näitä mielenterveydeltään järkkyneitä ihmisiä ei näytetä hänen videoillaan.
Miksi te katsotte Aurin videoita instagramista? MIksi ette kokonaisia videoita Youtubesta?
Ja alunperinhän hän oli TikTokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka siten ettei kukaan ole asiasta ilmoittanut. Mihin niitä enää edes tarvii jos siellä on siivottu.
Menee kuukausi ja taas on sama sotku.
Aurin tehtävä ei ole tuomita eikä hoitaa masentuneita ihmisiä. Hän siivoaa kerran ja suo näille ihmisille mahdollisuuden vihdoinkin (vaikka vain viikoksi) olla puhtaassa kodissa. Nämä ihmiset näkevät, että tilanne (asunnossa) ei ole niin toivoton, että sitä ei olisi kunnon urakalla saatu siivottua. Monessa Youtube videossa selitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat jotka tuhoaa ihmisten elämiä nämä valittavat tenamummot. Jotka oli itse virheettömiä äitejä. Video klipistä tuomitaan jotkut äitinä.
Jos joku katsoisi minun kotiani ja tämän sikamamman kotia, niin olisi hyvin helppo sanoa kumman elämä on kunnossa ja kumman ei.
Jos taas tutkittaisiin netinkäyttöä ja kommentointia, niin voisi tulla erilainen lopputulema.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kateuttahan se muissa siivoojissa voi herättää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Auri kotoisin Virosta? Pukeutuminen työkeikalle ei näytä suomalaiselta.
Nuo pinkit jutut on se juttu, jolla viestitetään, että siivous ei ole niin kamala juttu.
Ja hänhän ei kuvaa oikeita työkeikkoja, vaan vain näitä ilmaisia vapaaehtoistöitänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaikka siten ettei kukaan ole asiasta ilmoittanut. Mihin niitä enää edes tarvii jos siellä on siivottu.
Menee kuukausi ja taas on sama sotku.
Aurin tehtävä ei ole tuomita eikä hoitaa masentuneita ihmisiä. Hän siivoaa kerran ja suo näille ihmisille mahdollisuuden vihdoinkin (vaikka vain viikoksi) olla puhtaassa kodissa. Nämä ihmiset näkevät, että tilanne (asunnossa) ei ole niin toivoton, että sitä ei olisi kunnon urakalla saatu siivottua. Monessa Youtube videossa selitetty.
Entäs tämän masentuneen lapsi? Mitä hän suo tälle lapselle muuta kuin hetken ilon ja sitten taas jopa vuosien surun siitä, että joutuu asumaan ja elämään sikolätissä?
En tiedä minkä ikäinen lapsi tuolla on, mutta hän ei ole varmasti niin vanha, että osaisi auttaa masentunutta äitiään tai aloittaa itse pitämään kämppää kunnossa. Saako lapsi tuosta siis mitään muuta kuin hetkellisen ilon pilkahduksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kateuttahan se muissa siivoojissa voi herättää.
Mikä herättää kateutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoat jotka tuhoaa ihmisten elämiä nämä valittavat tenamummot. Jotka oli itse virheettömiä äitejä. Video klipistä tuomitaan jotkut äitinä.
Jos joku katsoisi minun kotiani ja tämän sikamamman kotia, niin olisi hyvin helppo sanoa kumman elämä on kunnossa ja kumman ei.
Jos taas tutkittaisiin netinkäyttöä ja kommentointia, niin voisi tulla erilainen lopputulema.
Tai sitten ei. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te katsotte Aurin videoita instagramista? MIksi ette kokonaisia videoita Youtubesta?
Ja alunperinhän hän oli TikTokissa.
Kiitos!!! En tiennyt, että hänen siivousvideoitaan löytyy nykyään Youtubesta. Harmittelin aikaisemmin, kun minulla ei ole TikTokkia, mutta olisin kiinnostunut näkemään videoita.
Kaunis on Auri paitsi ulospäin, myös sisältä. En voi kuvitellakaan sitä helpotuksen tunnetta, minkä asukkaat kokevat kotiin tullessaan! Sitä paitsi on oikeasti paljon helpompaa ylläpitää siivottua kotia kuin tehdä noin suuri urakka. Kaikki sympatiat ovat Aurin ”asiakkaiden” puolella 🥰
aurilla on videoita youtubes. hyvä idea valita yksi ihminen, joka saa apua kodinsiivoukseen jos esim.sairauden takia ei pysty. tiedän kyllä ihmisiä joilla hyvät tulot ja työpaikat, mutta kodinhoito ei vaan onnistu, esim,väsymyksen takia tai on omainen kuollut tms. autetaan ei haukuta on parempi kaikille.
Taas ihmettelen, missä on lapsen isä? Eikö häntä kiinnosta yhtään millaisiin oloihin on lapsen jättänyt? Sydämetön raakalainen.
Jotkut ovat nyt sekoittaneet kodit missä asui kissa ja missä asui lapsi. Lapsen kotona ei ollut muutakuin paljon vaatteita ja jotain roskia. Kissan koti oli täynnä roskaa.
En nyt tiedä tekikö Auri hyvän vai huonon teon. Ainakin äidin olisi todellakin pitänyt olla auttamassa ihan koko ajan.