Huomenta! Onneksi on perjantai
Ja viikonloppuna ei ole töitä.
Kiva levätä välillä, ahertanut vähän liikaa viimeiset pari viikkoa.
Mitä suunnitelmia viikonlopuksi?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Teen töitä. Mun "viikonloppu" meni jo. Tiistai ja keskiviikko oli vapaata. Nyt alkais 8 päivän työputki.
Eikun anteeksi, keskiviikko ja torstai oli vapaata. Ajatusvirhe. 😅
Saa nähdä miten tässä suoriutuu? Vain kolme kaljaa aamuksi ja niistä ensimmäinen meni jo ennen aamukahvia. Se on huono merkki. Vähän flunssainen olokin tuon vaanivan krapulan lisäksi. Se on tämän laillisen kaman kanssa aina sama juttu. Kun sitä vetää niin viekkarit iskee heti kun promillet laskee. Ei se auta nyt kahvi tippumaan ja nuo loput kaljat naamariin. Sitten äkkiä kauppaan ostamaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä miten tässä suoriutuu? Vain kolme kaljaa aamuksi ja niistä ensimmäinen meni jo ennen aamukahvia. Se on huono merkki. Vähän flunssainen olokin tuon vaanivan krapulan lisäksi. Se on tämän laillisen kaman kanssa aina sama juttu. Kun sitä vetää niin viekkarit iskee heti kun promillet laskee. Ei se auta nyt kahvi tippumaan ja nuo loput kaljat naamariin. Sitten äkkiä kauppaan ostamaan lisää.
Mulla sama. Tosin eri juoma ja sen parissa läträtessä on mennyt pari päivää ja eiköhän tuo viikonloppu mene siinä samalla. Sain kumminkin eilen pestyä maton. Kaksi vielä pestävä.
Ihanaa perjantaita ja hyvää viikonloppua.
Teen töitä. Mun "viikonloppu" meni jo. Tiistai ja keskiviikko oli vapaata. Nyt alkais 8 päivän työputki.