Voitin Lidlin ruletissa pääpalkinnon
Kommentit (9)
Lidlin sovellusta kannattaa kyllä käyttää. Tosin mulla ärsyttää niissä kupongeissa epäterveellisen syötävän liiallinen määrä. On jotain sokerimössöjuttuja 2/3 kupongeista ja jäävät käyttämättä. Oon laittanut kyllä palautetta.
Somaliperhe voittaa samassa bingossa jopa 400 euroa!
Vierailija kirjoitti:
Lidlin sovellusta kannattaa kyllä käyttää. Tosin mulla ärsyttää niissä kupongeissa epäterveellisen syötävän liiallinen määrä. On jotain sokerimössöjuttuja 2/3 kupongeista ja jäävät käyttämättä. Oon laittanut kyllä palautetta.
Juuri siihen Lidlin halpuus perustuu. Palmuöljy-sokeripaska on halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai luulet että Lidl muuttaa pääasiallisen ansaintalogiikkansa sinun palautteesi perusteella? 😂
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne palkinnot ovat aika onnettomia ja niitä harvoin tulee käytettyä. Joskus olen käyttänyt 3 purkkia mausteita 3€. Tuo pääpalkinto on ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai luulet että Lidl muuttaa pääasiallisen ansaintalogiikkansa sinun palautteesi perusteella? 😂
Jos ei yhtään yritä vaikuttaa asioihin, ei kannata valittaa. Tämä vähän joka asiassa.
Tämänhetkiset kuponkini:
Luomukesäkurpitsa
Luomupinaatti
Pakastepatonki
Ciabatta
Tuorepasta
Viinikumikarkit
Elovena välipalakeksi
Juustokakku
Pannukakkuburgeri
Mini peanut butter vups
Kuplaton juoma
Ei yhtään mitään ostettavaa. Luomukesäkurpitsat testattu joskus ja niissä kitkerä maku, pinaatti vois olla mutta nyt ei tee mieli pinaattikeittoa
On noissa yleensä ehkä 1 tai 2 käyttökelpoista alekuponkia jos juustoja, vihannespakasteita yms
Halvin ja paras kauppa kuitenkin. Melkein kaikkea tarvittavaa löytää . Höttösokerisörsselit voi skipata
Joo se palkintohan on ostostesi arvo takaisin.
Jos olisit ostanut 1 000 eurolla, olisit kai saanut tonnin kupongin. (En ole tosin tarkastanut, onko tässä joku yläraja.)