Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alec Baldwin ampui naisen kuoliaaksi ja haavoitti miestä

Vierailija
22.10.2021 |

Kommentit (588)

Vierailija
321/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä Alec on liberaali aseiden vastustaja, mutta tekee sitä mistä maksetaan. 

Todella ironista.

Mutta onhan näitä tosiaan tapahtunut ennenkin.

Amerikassa työturvallisuus ei ole samalla tasolla kuin Euroopassa.

Sielä on sattunut leffan kuvauksissa mm. että hai raateli kameramiehen hengiltä. Shark! - niminen elokuva taisi olla kyseessä.

Tämä tapahtui tosin 60-luvulla, mutta kuitenkin.

Tapaus tallentui filmille ja käyttivät elokuva markkinointikuvissa tätä oikeaa kuvaa, jossa hai on kuvaajan kimpussa.

Tämä ei ole totta.

Kyllä on, niin hirveältä kuin kuullostaakin.

Vierailija
322/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala rankaisee  Trumpin pilkkaajaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
324/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helkkarissa niillä puupäillä on elokuvan kuvauksissa kovat piipussa ?

Vierailija
325/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän nyt nähdään oikeasti ne elokuvien lännensankarin tähtäystaidot. Kuvaaja ja ohjaaja saavat osuman ja vastanäyttelijä (se pahis konna) sen kun porskuttaa.

Vierailija
326/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten helkkarissa niillä puupäillä on elokuvan kuvauksissa kovat piipussa ?

Olihan se kerrottu siinä uutisoinnissa jos vain olisit vaivautunut lukemaan. 

Vierailija
327/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa perehtyä aiheeseen, mutta Tuskinpa aseen turvallisuus oli näyttelijöiden vastuulla?

Vierailija
328/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se montakin ampunu :D

Vierailija
329/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kuvaaja ja ohjaaja provosoivat Alecia?

Vierailija
330/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että Bruce Leen poikakaan kuoli vahingossa. Eivät nämä ole vahinkoja, vaan ansoja. Niin kaan kuin ampuja ei itse ole ladannut, niin hän on vain välikätenä suorittamassa tietämättään jonkun muun juonta. Naisten on hankalaa päästä ohjaajiksi ja siksi tuo naisohjaaja oli nyt kohteena. Mutta miksi Alec osoitti ohjaajaa kohti ja laukaisi?

Vierailija
331/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Miten helkkarissa niillä puupäillä on elokuvan kuvauksissa kovat piipussa ?[/quote]

Olihan se kerrottu siinä uutisoinnissa jos vain olisit vaivautunut lukemaan. [/quote]

Olisi ollut kiva jos olisit samalla vaivalla vastannut asiallisesti , kun vaivauduit naamaasi länkyttämään.

Vierailija
332/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala rankaisee  Trumpin pilkkaajaa.

Anal Trump and Mail Order Bride.

Vierailija
333/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 % amerikkalisista kameramiehistä on naisia. Nainen oli luultavasti todella, todella lahjakas

Vierailija
334/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko, että Bruce Leen poikakaan kuoli vahingossa. Eivät nämä ole vahinkoja, vaan ansoja. Niin kaan kuin ampuja ei itse ole ladannut, niin hän on vain välikätenä suorittamassa tietämättään jonkun muun juonta. Naisten on hankalaa päästä ohjaajiksi ja siksi tuo naisohjaaja oli nyt kohteena. Mutta miksi Alec osoitti ohjaajaa kohti ja laukaisi?

Haavoittuut nainen oli kameramies, haavoittunut mies oli ohjaaja. Olisiko vaikka kohtaus, jossa ampuu kohti kameraa?

Vierailija
335/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Miten helkkarissa niillä puupäillä on elokuvan kuvauksissa kovat piipussa ?

Olihan se kerrottu siinä uutisoinnissa jos vain olisit vaivautunut lukemaan. 

Olisi ollut kiva jos olisit samalla vaivalla vastannut asiallisesti , kun vaivauduit naamaasi länkyttämään.

Kuuluu taivastelijan osalle kun huomautetaan olevan hakoteillä, tuommoisen herjauksen päälle ei kukaan itseään kunnioittava ala etsimään. 

Vierailija
336/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tykänyt Baldwinista jossain hauskoissa rooleissa kuten 30 Rock ja Pientä säätöä mutta vakavemmissa rooleissa ei mun mielestä ole kummonen. Ihan yllätyin kun kuuntelin Howard Sternin Baldwin haastattelua missä pohtivat onko Baldwin sukupolvensa suurin näyttelijäsuuruus:O Oikeesti?! Itse olen pitänyt Alecia sellasena tasasesti menestyneenä tähtenä mutta kyllä ne ikimuistoset roolisuoritukset tekee ihan muut näyttelijät!

Hah :D. Mä en pysty nimeämään yhtä ainuttakaan Alecin elokuvaa tai sarjaa... Naama toki tuttu mutta en nyt sanoisi sukupolvensa upeimmaksi.

Kyllä hän veti roolin elokuvassa toisen maailman sodan Japanin hyökkäyksestä Havaijille hän näytteli lentäjää siinä . Nehän kuvattu studiossa . Yhden uutisversion mukaan hän olisi ottanut lavasteista rekvisiittaan kuuluneen aseen missä ei ollut oikeaa luotia mutta se meni mahasta sisään. Siis vanhinko .

Vierailija
337/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länkkäriä ne oli kuvaamassa kyllä .

Vierailija
338/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vanhinko se oli . Leikkiluoti mutta vanhingossa meni vatsaan eli vanhinko täysin .

Vierailija
339/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän sairaus tuolla Alecilla on, kun viimekuukausina kaikissa instakuvissa silmät niin turvoksissa, ettei meinaa kasvoista erottua?! Vai onko vain yhdistelmä vanhuus & lapsiperhe-elämä jo liikaa tuon ikäiselle papalle. Nuori vaimo tuuttaa koko ajan uutta pilttiä pihalle, ei siinä ehdi paljon levätä.

Vierailija
340/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa perehtyä aiheeseen, mutta Tuskinpa aseen turvallisuus oli näyttelijöiden vastuulla?

Baldwin oli myös elokuvan tuottaja, joten luultavasti on jonkinlaisessa vastuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi