Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alec Baldwin ampui naisen kuoliaaksi ja haavoitti miestä

Vierailija
22.10.2021 |

Kommentit (588)

Vierailija
221/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykänyt Baldwinista jossain hauskoissa rooleissa kuten 30 Rock ja Pientä säätöä mutta vakavemmissa rooleissa ei mun mielestä ole kummonen. Ihan yllätyin kun kuuntelin Howard Sternin Baldwin haastattelua missä pohtivat onko Baldwin sukupolvensa suurin näyttelijäsuuruus:O Oikeesti?! Itse olen pitänyt Alecia sellasena tasasesti menestyneenä tähtenä mutta kyllä ne ikimuistoset roolisuoritukset tekee ihan muut näyttelijät!

Vierailija
222/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolonuhrilla melko vaiherikas elämä:

"Ms Hutchins was from Ukraine and grew up on a Soviet military base in the Arctic Circle. She studied journalism in Kyiv, and film in Los Angeles."

Lähde: BBC

Mitä tällä kommentilla ajetaan takaa? Kuvaaja on siis muuttanut ilmeisesti lapsena vanhempien työn perässä jonnekin syrjäkylille, opiskellut yliopistossa ja muuttanut myöhemmin ulkomaille opiskelemaan toista alaa. Minusta tuo ei ole kovinkaan epätavallista. 42 vuodessa olisi ehtinyt enemmänkin.

Itse asiasta: en jotenkin voi uskoa, että Baldwin olisi ampunut tahallaan. Jos häntä ei ole pidätetty heti paikalla, on todennäköistä, että teon tahattomuudesta on vakuuttavat todisteet (silminnäkijähavainnot, aseista vastaavan henkilön tunnustus tms). Tuskin poliisi on Amerikassa sentään niin onneton, että ei pidättäisi murhasta epäiltyä, oli kuinka rikas tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa kuolleelle kuin myös Alecille itselleen. Miten ihmeessä pääsee yli siitä että on tappanut toisen ihmisen siksi että joku ei sattunut tekemään työtään kunnolla?

Vierailija
224/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvaltain oikeusjärjestelmä on niin erikoinen, ettei kannata tehdä arvauksia siitä, miten Baldwinin tulee käymään.

Rikoksena ei kuitenkaan pidetä esim. jääkiekko-ottelussa, amerikkalaista jalkapalloa pelatessa, nyrkkeillessä tai show-painissa tapahtuneita vahingoittamisia, jotka ovat johtaneet vammautumiseen tai kuolemaan.

Todennäköisesti Baldwinin tapauksessa tulkinta on se, ettei teko ollut tahallinen.

Näistä kuolemaanjohtaneista kuulisin mielelläni esimerkkejä, siihen asti tekstisi on pelkkää provokaatiota. Vähän enemmän hereillä siellä trollitehtaalla, please!

https://www.quora.com/If-a-boxer-dies-in-the-ring-is-it-considered-murd…

Täällä avataan aihepiiriä.

Vierailija
225/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tykänyt Baldwinista jossain hauskoissa rooleissa kuten 30 Rock ja Pientä säätöä mutta vakavemmissa rooleissa ei mun mielestä ole kummonen. Ihan yllätyin kun kuuntelin Howard Sternin Baldwin haastattelua missä pohtivat onko Baldwin sukupolvensa suurin näyttelijäsuuruus:O Oikeesti?! Itse olen pitänyt Alecia sellasena tasasesti menestyneenä tähtenä mutta kyllä ne ikimuistoset roolisuoritukset tekee ihan muut näyttelijät!

No mä mietin just ihan samaa. En edes muistanut yhtään hänen esittämäänsä pääroolia, hän on jäänyt enemmän mieleen sellaisena näyttelijänä, joka on monessa leffassa mukana, mutta ei koskaan isossa roolissa.

Vierailija
226/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei mikään viittaa erikseen siihen, että Baldwin ampui tahallaan (ilmeisesti ei viittaa), syy on kyllä ilman muuta rekvisiittaosaston. Aivan käsittämättömön hirveä moka.

Vierailija
227/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä tullaanko koko elokuvaa edes tekemään enään.

Tuskin. Eikö semmoset aina jätetä kesken tai tekemättä, joissa kuolee joku.

No eihän jätetä. Vastahan Cruisen Tompankin elokuvassa joku kuoli jokunen vuosi takaperin ja stunttinäyttelijöitä on kuollut useita myös vuosien aikana. Kyllä ne leffat silti tehdään loppuun. Tehtiinhän The Crowkin, vaikka itse pääosan esittäjä kuoli kuvauksissa.

Siellä ei kuitenkaan Tom Cruise ite ampunut ohjaaja/käsikirjottajaa teholle ja kuvaaja hengiltä? Vähän eri asia.

Vierailija
228/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin lehtijuttujen mukaan Baldwinilla ei ole ollut mitään käsitystä siitä, mitä hänen aseensa oli syönyt ennen kuin hän ampui sillä, joko tieten tai vahingossa. On vain luottanut juurikin noihin asevastaaviin, kuten aina ennenkin.

No tottakai on. Ei se ole näyttelijän tehtävä tuollaisia tarkastaa!

Vierailija
229/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan aselait jaksaa hämmästyttää. Baldwin on vaikuttanut symppikseltä ja juuri hänen kohdalleen ei olisi tällaista tarvinnut.

Vierailija
230/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nimeä edes yksi, siis menestyselokuva jossa Baldwin on ollut pääosassa?"

No, katso tuolta:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Alec_Baldwin

Edelleen, edes yksi menestyselokuva jossa hän on pääosassa.

Tuossa linkkaamassasi Wikipedian tekstissä toki mainitaan muutama menestyselokuvan sivurooli, mutta siitä on pitkä matka tähtinäyttelijäksi.

Vierailija
231/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun olisikin kuollut vastanäyttelijä, esim. Travis Fimmel tai Jensen Ackles :(

OLIKO TRAVIS VAARASSA?.

Vierailija
232/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää Baldwinia mutta aivan kamala tilanne hänellekkin:/ Ihan järkyttävää ampua nelikymppinen nainen täysin vahingossa hengiltä.

Vierailija
233/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa nähdä tullaanko koko elokuvaa edes tekemään enään.

Tuskin. Eikö semmoset aina jätetä kesken tai tekemättä, joissa kuolee joku.

No eihän jätetä. Vastahan Cruisen Tompankin elokuvassa joku kuoli jokunen vuosi takaperin ja stunttinäyttelijöitä on kuollut useita myös vuosien aikana. Kyllä ne leffat silti tehdään loppuun. Tehtiinhän The Crowkin, vaikka itse pääosan esittäjä kuoli kuvauksissa.

Siellä ei kuitenkaan Tom Cruise ite ampunut ohjaaja/käsikirjottajaa teholle ja kuvaaja hengiltä? Vähän eri asia.

Eikä kukaan niin väittänytkään. Nyt oli kyse siitä, että elokuvat tehdään loppuun kuolemantapauksista huolimatta. Niissä on sen verran rahaa kiinni.

Vierailija
234/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alec näytteli Jasper Pääkkösen kanssa BlacKkKlansmanissa. Saa nähdä, milloin Jasperin kommentteja hänestä ja vahinkolaukauksesta kysytään täkäläisissä medioissa...

Ei tainnut olla tuossa pätkässä.

Vierailija
235/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää kun olisikin kuollut vastanäyttelijä, esim. Travis Fimmel tai Jensen Ackles :(

Sekö olisi ollut surullisempaa?

Joo. Travis on tuleva aviomieheni.

Vierailija
236/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. kohtaukseen liittyi kyllä sen ampuma-aseen käyttö, joten kaipa tuo onnettomuus on silloin tapahtunut kun on vetänyt liipaisimesta...

Vierailija
237/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alec on näytellyt monessa menestyselokuvassa mutta tullaan tosiaan parhaiten tuntemaan ja muistamaan tästä kohtalokkaasta vahinkoampumisestaan.

Enpä usko, luultavasti tämä jää vain yhdeksi detaljiksi hänen pitkässä syntilistassaan. Alec on aina ollut Hollywoodin paha poika, kuten veljensäkin.

Alecille tämä ei ole mainehaitta.

Vierailija
238/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin logiikka olisi sentään siinä että ampumavälikohtaus olisi tapahtunut jossain kohtauksessa jossa olisi ollut tarkoituskin ampua kohti sitä vastanäyttelijää. Mutta mitä on tapahtunut kun asetta onkin heilutettu kohti kuvaajaa ja ohjaajaa...????

Toinen kysymys on että miten ihmeessä tuolla on ylipäätään ollut toimiva ase? 

Jälkimmäinen kysymys on todella hyvä. Ensimmäinen kertoo vain siitä, että et tiedä paljoakaan leffan tekemisestä.

Vierailija
239/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuuhan sitä.

Joo, miehille saa sattua ihan mitä tahansa. Jos olisi nainen tai tummaihoinen tekijä ja uhri valkoinen mies niin olisitte kilpaa heittämässä syntyperään kohdistuvaa vihapuhetta. Nainen saa kuulla sukupuolestaan aina kun mokaa.

On ne miehet sairaita.

Vierailija
240/588 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah :D. Mä en pysty nimeämään yhtä ainuttakaan Alecin elokuvaa tai sarjaa... Naama toki tuttu mutta en nyt sanoisi sukupolvensa upeimmaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän