Töniminen=oma vika?
Olen ihan nuori likka vielä, 24v. Olen parisuhteessa miehen kanssa jota ainakin PIDIN se oikeana. Eilen olimme ihan sopuisasti juoneet hieman, poikkesimme vielä paikallisessakin ihan vain yksillä. Lopulta kaikki juomamme kilahti (molemmilla) päähän ja erinäisten mutkien kautta meille tuli riitaa. Jonka päätteeksi mies tönäisee minua kovaa rinnasta, niin että meinaan kaatua.
Tänään yritin puhua asiasta ja vastaus oli vain että koska minä painelin hänen nappejaan ja ärsytin, ansaitsin sen. Hän ei nähnyt tehneensä mitään väärää. Lopulta kysyin vain että miksei sitten saman tien pätki turpaan. Ei vastannut mitään ja paineli nukkumaan.
Olen elänyt väkivaltaisessa parisuhteessa ja nyt olen sitten varuillani. Tarkkailen mieheni tekemisiä ja yritän vielä katsoa josko ymmärtäisi tehneensä väärin. Hän tietää taustani. Nimittäin jos tästäkin kuoriutuu perheväkivaltaan taipuvainen juntti, pistän poikki samantien.
Mitä tässä nyt sitten tehdä? Ei tarvitse olla inhottava. Jotain järkeä nyt kommentteihin, mun pää vaan humisee kun yritän kuumeisesti miettiä tätä.
Kommentit (5)
Anteeksi, kirjoitan tätä puhelimella, näemmä rivivälit eivät tulleetkaan! :/
Jätä. Se. Sika! Tiedän että tämä on aikamoinen av-cliché, mutta mielestäni väkivalta ja pettäminen → kerrasta poikki. Varsinkin kun ei edes tajua mitä oli tehnyt ja syyttää sinua. Sä tulet katumaan jos sä et jätä sitä sikaa. Kerran väkivaltainen, AINA väkivaltainen. Pakkaa kamasi/sen kamat jo tänään!
lopeta nalkutus ja ala dietille. Jokainen mies väsyy jatkuvaan vittuiluun.
Ei ole oma vika. Parisuhdeväkivallan alku kylläkin.