Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten se mies koulutetaan ostamaan hyviä lahjoja tai ylipäätään lahjoja?

Vierailija
24.12.2014 |

Yleensä valittaa rahapulaa tai sitä ettei osaa ostaa mitään. Miten se koulutetaan? Täällä joku tiesi niksin siihen. Nyt vastauksia kiitos.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa miehen, jota ei tarvitse kouluttaa siihen.

Vierailija
2/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä en osaa "ottaa" sellaista miestä. En vain osaa. Ne miehet on varattuja muille. Ja nyt jo myöhäistä kun on lapsia. Koskaan sellainen mies ei ole huolinut minua kokonaan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ajoissa listan, missä on ideoita joululahjaksi.

Vierailija
4/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kertonu että mulle tulee paha mieli jos en saa mitään, vaikka sanoisin etten halua mitään.

Vierailija
5/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:54"]

Yleensä valittaa rahapulaa tai sitä ettei osaa ostaa mitään. Miten se koulutetaan? Täällä joku tiesi niksin siihen. Nyt vastauksia kiitos.

[/quote]

Lahjojen osto on vähän niinkuin taiteellinen lahjakkuus. Sitä ei voi oppia. Monet osaavat synnynnäisesti ostaa hyviä ja ilahduttavia lahjoja. Toiset eivät koskaan, vaikka kuinka harjoittelisivat. Eikö olisi parempi ap, että kertoisit miehelle, mitä haluat, niin saisit ainakin hyvän lahjan?

Vierailija
6/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat listan JA rahat. Jonakin vuonna sitten ei ehkä tarvi antaa kuin lista.

Vierailija
7/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana vuonna tein listan jossa oli kaikkea mitä haluaisin koko- ja väritoiveineen. mies sai siitä valita. sitten myöhemmin olen antanut vähän vähemmän tarkkoja ohjeita ja oikein hyviä lahjoja mies on minulle antanut. :)

Vierailija
8/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli oikeasti nyt paha mieli vaikka aattelin etten tarvitse mitään. Tosi kivoja lahjoja on muut saaneet. Ei vain tullut mikään pukin lista mieleen tehdä. Olen aina näyttänyt netistä kivoja juttuja muttamies vain katsoo ja sitten rupee tekemään muuta. Oma miehelle ostama lahja on vielä matkalla tänne. Ei kerinnyt jouluksi. Otin vihjeen pinterest kansiosta.

ap

Vierailija
9/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei yleensa ymmarra vihjailua! Leikkaa mainoksesta kuva ja anna kateen, sano mista kaupasta voi hakea! Ei epamaaraisyyksia vaan tarkka merkki, malli ja vari mita haluat!

Vierailija
10/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:01"]

Mä oon kertonu että mulle tulee paha mieli jos en saa mitään, vaikka sanoisin etten halua mitään.

[/quote]

Sietämätön piirre ihmisessä. Osaatko selittää, miksi toimit näin? 

Vierailija
11/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle ainakin riittäisi, jos kertoisin vakavasti, että mua loukkaa jäädä ilman lahjaa jos ollaan sovittu että ostetaan molemmat lahjat :) en usko, että tuollaista voi aikuiselle miehelle opettaa, ehkä kohtelias ihminen tajuaa sen ilman koulutusta.

Vierailija
12/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitenkään ---pyydä mieheltäsi lahjaraha ja osta itse lahjasi- varmasti molemmat tyytyväisiä- näin meillä, 27 vuotta oltu naimisissa

Vierailija
13/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Mieti mitä haluat.

2. Kokoa lista/kollaasi haluamistasi jutuista.
Listassa/kollaasissa on hyvä olla monta toivetta sillä tällöin miehelle jää enemmän valinnanvaraa ja lopputulos on sinulle itsellesi yllätys.

3. Merkitse haluamiesi juttujen viereen mistä kaupoista niitä voi ostaa.
Laita mahdollisimman monta kauppavaihtoehtoa, tällöin mies voi kipaista toisessa kaupassa jos haluamasi juttu on loppu ensimmäisestä kaupasta.

Ps. Vaatteita toivoessa kannattaa laittaa aina myös väritoive ja koko!

Vierailija
14/14 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on korvat höröllä ja silmät auki ympäri vuoden. Alkusyksystä sovitin yhtä vaatetta, jota en kuitenkaan raaskinut ostaa. Tadaa, sain sen joululahjaksi. Muuten mies taas tietää makuni ja tuntee mut muutenkin, joten aina osuu nappiin lahjat. Ei ole erityisemmin tarvinut kouluttaa, pitää lahjomisesta muutenkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme