Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullisin joulu ikinä

Vierailija
23.12.2014 |

Tämän piti olla onnellinen joulu. Ensimmäinen joulu, kun joukossamme on kauan toivottu pienokainen. En olisi koskaan uskonu, että minä olen se, joka joutuu pelkäämään omassa kodissaan omaa puolisoaan. En ymmärrä miten meille kävi näin. Mies valitsi mielummin ryyppäämisen mun ja vauvan kanssa ajan viettämisen sijaan. Ja ehkä kaikessa pahinta on se, kun taas sanoi katuvansa lapsensa syntymää. Ja kaiken kukkuraksi paljasti, että pikkujouluis oli ollut jotain säätöä toisen naisen kanssa. Olen ihan turta. Tuntuu, ettei näin voi käydä. Tavarat aika hyvin pakattu. Ajattelin, jos lähtisin vauvan kanssa pois. Pelkään vaan, ettei mies päästä tai sitten teker ittelleen jotain.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että... =( Näitä on niin kurja lukea. Yritä jaksaa, ens joulu on paljon parempi. Ja muista että sinä pärjäät kyllä, etkä voi vaikuttaa siihen mitä aikuinen mies tekee tai jättää tekemättä. Huolehdi itsestäsi ja lapsesta.

Vierailija
2/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois vaan. Älä kysele lupia. Jos mies tekee itselleen jotain, sinä et ole siitä vastuussa.

sukulaisille? Turvakotiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa itse ratkaista oman järkytyksensä ja sen hoitamisen, niin sinäkin joudut itse nuolemaan haavasi ja hoitamaan myös teidän lapsen. Tosi surullista, että noin piti käydä. Hyvä kuitenkin, että tajuat lähteä. Ehkä vuoden, parin päästä olisi jo liian myöhäistä, oma itsesi niin nujerrettu, ettet osaisi edes poistua kuviosta. 

Koita pärjätä nämä juhlapyhät ja oikein hyvää uutta vuotta, tuokoon se tullessaan hyvää elämääsi!

Vierailija
4/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienikin uhka siitä että miehesi voi käyttäytyä väkivaltaisesti, ennakoi ja lähde pois. On surullista mutta se vaihtoehto että hän tekisi jotain... Lähde pois vauvan kanssa.

Voimia sinulle nainen uuden elämän aloittamiseen!

Vierailija
5/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksista. Ehkä se on vaan uskottava, että tämä oli tässä. Sukulaisten luo olisi tarkoitus lähteä. Mut ovat kaukana. Ja olemme juuri muuttaneet ja täällä ei mitään turvaverkkoa. Pelottaa miten täs käy. ap

Vierailija
6/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, lähde pois, vaikka olisikin matkaa!

Vierailija
7/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu'u, ei mene tasan nämä hyvä joulu - huono joulu kohtalon kortit.

Luulin että oma jouluni olisi ollut yksi maailman p*skimmista, olen koditon ja minua huijattiin. Rahat vietiin tuosta noin vaan, istuin 15 tuntia matkalla jonnekin aivan turhaan. Huijaamista ja valheita toisensa perään, rehellisiä ihmisiä on vain vähän tässä maailmassa, ovat ehkä kuolemassa sukupuuttoon, luulen. Sitten katsoin ulos ja vierasta miestä vietiin ambulanssiin, että sellainen joulu. En tiedä kuka näitä hyvä joulu -huono joulu kohtaln kortteja jakaa,  mutta tasan ne eivät mene eikä jako oli aina reilukaan.

Vierailija
8/18 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde ap vauvasi kanssa sukulaisille heti. Junia menee myöhäänkin, jos asut sopivan reitin varrella. Missä kaupungissa asut? Voimia, kyllä sä pärjäät, mutta lähde heti!!

Vierailija
9/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois kauas pois, vaikka maailman ääriin.

Löydät vielä parempaa, jotain paljon parempaa. Normaalin suhteen ja välittävän ihmisen joka ottaa toisen huomioon, välittää ja rakastaa. Maailma on kumma paikka, hyvin pahakin, mutta aina voi yrittää vaihtaa suuntaa. Älä kulje raiteita taaksepäin, sieltä et löydä mitään hyvää, uudet tuulet puhaltaa ja kutsuu lähtemään. Ei ole okei käydä kehenkään käsiksi, ei ole okei tuhota toisen jouluiloa.

Vierailija
10/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:56"]

Luulin että oma jouluni olisi ollut yksi maailman p*skimmista, olen koditon ja minua huijattiin. Rahat vietiin tuosta noin vaan, istuin 15 tuntia matkalla jonnekin aivan turhaan. Huijaamista ja valheita toisensa perään, rehellisiä ihmisiä on vain vähän tässä maailmassa, ovat ehkä kuolemassa sukupuuttoon, luulen. Sitten katsoin ulos ja vierasta miestä vietiin ambulanssiin, että sellainen joulu. En tiedä kuka näitä hyvä joulu -huono joulu kohtaln kortteja jakaa,  mutta tasan ne eivät mene eikä jako oli aina reilukaan.

[/quote]Ei täällä mitään kortteja jaella. Kaikki ne on omia valintoja ja joskus valitsee väärin. Menneistä virheistä täytyy ottaa opiksi tai muuten jää pyörimään siihen huonompaan oravanpyörään.

Vierailija
11/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde, ap. Ei tule joulusta vain surullinen, vaan huonoimmassa tapauksessa täysin musta. Et halua sitä itsellesi etkä lapsellesi. Lähde, jos yhtään tuntuu siltä. Mies on aikuinen ja tekee omat valintansa. Niin kuin sinäkin. Mutta muista että vauva ei voi valita

Vierailija
12/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakotiinkin voi mennä.

Vierailija
13/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti yhtään miltä miehestä tuntuu tai tekeekö itselleen jotain. Sillä ei ole loppupeleissä mitään merkitystä koska silloin myös tietäisit että teit oikein että lähdit. Tunnen tuskasi niin hyvin. Lähde pois äläkä ole mieheen edes yhteydessä. Mitään pahempaa ei voi enää sattua, nyt in suunta ylöspäin! Oikein rauhallista joulua teille kahdelle ♡

Vierailija
14/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sulla on sun ihana lapsi, onnea hänestä <3 olet rohkea!
Meillä taas on jo kahdeksan joulua toivottu, että josko ensi jouluna meilläkin olisi. Ensi jouluksi en varmaan enää jaksa toivoa.

Vierailija
15/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt tajuta lähteä jo aikaisemmin. Omaa tyhmyyttä ja hyväuskoisuutta. Tulevaisuus vauvan kanssa kaksin ei oikeastaan pelota. Kaksin me nytkin ollaan saatu aika lailla pärjätä. Kotityöt olen minä hoitanut yksin. Tai no kerran mies imuroi, kun en sektiokivulta pystynyt. Eroa aloin miettiä, kun vauva oli 6 viikkoa ja tyhmä olen luullut, että asiat parantuisivat. Vauva nyt siis 5kk.En tajua mitä meille tapahtui. Itkettää, mutta tuntuu, että sattuu niin kovaa etten pysty edes itkeä. ap

Vierailija
16/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:04"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:56"]

[/quote]Ei täällä mitään kortteja jaella. Kaikki ne on omia valintoja ja joskus valitsee väärin. Menneistä virheistä täytyy ottaa opiksi tai muuten jää pyörimään siihen huonompaan oravanpyörään.

[/quote]

Onko se oma valinta minkälaiseen perheeseen on syntynyt tai minkälaisiin sairauksiin sairastuu? Eli syöpäkin on oma valinta?

Vierailija
17/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia ap! Sinulla on ihana pikkuinen. Hän ei muista vielä tästä joulusta isompana mitään. Lähde pois pienen kanssa! 

Vierailija
18/18 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt keräät voimasi, otat lapsesi ja teidän tavaranne ja lähdette. Ei väliä minne: sukulaisille, turvakotiin, hotelliin. Huolehdit nyt itsestäsi ja lapsestasi, mies on aikuinen ja vastuussa itsestään. Jos mies estää, soitat poliisit (puhelin soittovalmiudessa nyt koko ajan). Vietätte turvallisen joulun. Tsemppiä ja hyvää joulua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi