Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni leikkautti yläluomensa

Vierailija
23.12.2014 |

Yritti selitellä kaatuneensa ja satuttaneensa silmäkulmat. Valehteli ihan pokkana päin näköä.

Kun tajusin mistä on kyse, selitti ettei uskaltanut kertoa kun kuitenkin suutun. En kuulemma anna tilaa hänelle olla oma itsensä.

Nyt mietin, että toi valehtelu ja turhamaisuus on mulle liikaa. Miehellä ikää 50, minä muutaman vuoden nuorempi. Nolottaa, että mulla on tollainen mies. Lapsillekin valehteli. Huomenna kyllä sukulaiset näkevät joulupöydässä. En taatusti lähde mukaan hänen valheisiinsa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kumma, kun tuon valehteli.

Vierailija
2/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku; että mieheni on naurettava. Haluaa näyttää nuoremmalta epätoivoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin käy sääliksi sun miestä.. pitäiskö sen hakea jotain keskusteluapua?

Vierailija
4/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on vessan kaapissa kalliinpaa kosmetiikkaa kun mulla. On olevinaan niin saatanan syvällinen ja aito ihminen. Vittu. Pinnallinen paska se on. Esittää vaan muka filosofista ja syvällistä.

On muuten yhden erittäin menestyneen yrityksen tj. Jos eroan tuosta joskus niin tekisi mieleni avautua toimittajille ja kertoa totuus miehestä.

Vierailija
5/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt kun mielesi tekee kuitenkin.

Vierailija
6/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei saisi parannella ulkonäköään ja etenkin sellaisia asioita, jotka häntä itseään joka ikinen päivä vaivaavat? Joutuu vielä lisäksi valehtelemaan tällaisessa asiassa. Kyllä sääliksi käy miestä.

Vierailija
7/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on loppupelissä pinnallisempia kuin naiset.

Vierailija
8/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kiikarissa joku nuori pimu.

Vierailija
9/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on nuorempi muusa mielessä. Tai sit vaan joululahja itsellle, jotain tuo kertoo myös teidän suhteesta, jos hän ei halunnut asiaa sinulle kertoa. Mun isällä on leikattu ns eskoahot. Tiedän aika monta 50v miestä jotka leikkuuttaa luomet. Alkaa olla aika yleistä.

Vierailija
10/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on silmien päällä roikkuvat yläluomet jotka olen ajatellut joskus leikkauttaa jos ne vielä valuvat alaspäin peittäen näkökenttää.

Vierailija
11/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, oliko leikkaus onnistunut vai näyttääkö mies hirviöltä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi