tykkääkö 2-vuotiaat piirtää?
Kommentit (9)
Vittu mikä kysymys. Maailmassa on miljoonia kaksivuotiaita. Varmaan löytyy sellaisiakin jotka ei tykkää.
Riippuu lapsesta. Mun poika ei vieläkään kauheesti tykkää piirrellä, vaan aina haluaisi vain antaa kynän äidille/isälle, että eiku piirrä sä. Hän ei taida tykätä, kun ei tule sellaista jälkeä kuin hän itse haluaisi. Yritetään kyllä kannustaa ja kehua, mutta yleensä hän vaan rupeaa tekemään muita juttuja.
Eli siis, ei voi tehdä yleistystä kaikkiin lapsiin.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 12:16"]
Riippuu lapsesta. Mun poika ei vieläkään kauheesti tykkää piirrellä, vaan aina haluaisi vain antaa kynän äidille/isälle, että eiku piirrä sä. Hän ei taida tykätä, kun ei tule sellaista jälkeä kuin hän itse haluaisi. Yritetään kyllä kannustaa ja kehua, mutta yleensä hän vaan rupeaa tekemään muita juttuja.
Eli siis, ei voi tehdä yleistystä kaikkiin lapsiin.
[/quote]
Niin ja siis tämä poika on nyt 3,5 vuotta.
Tykkää ja paljon. Toisia taas ei kiinnosta niinkään, riippuu varmasti lapsesta.
Ok kiitos vastauksista. Tarkoitinkin tietenkin yleisesti ottaen, koska mietin että onko sopiva lahja 2-vuotiaalle semmoinen muovinen piirustustaulu, johon voi piirtää ja pyyhkiä. Olisin tietysti voinut kysyy myös onko lahja hyvä :) ap
Meidän 2v ainakin, teki hienot teokset seinäänkin :D
Joo semmonen taulu on oikein hyvä lahja 2-vuotiaalle :)
Ajattelin että toi taulu olis just siitä hyvä pienelle että tapahtuis ehkä vähemmän seiniin piirtelyä :D ja ei tule piirreltyä yli pöytään/lattiaan niin kuin kynällä. Nyt vaan aloin miettiin, että kyseisellä pojalla ehkä jo onkin tuollainen :/ harmi kun en varmaksi muista. Ehkä jotain muuta sittenkin. ap
Joo. Otteet voi olla rajuja, joten ei ehkä tusseja joista voi kärki mennä kuoren sisälle.