miten naiselle voi sanoa, että se on lihava?
Mikä olisi parhain tapa mainita asiasta, että vaimo on lihonut? Miten saisi sen motivoitua, eikä haukuttua laiskaksi??
Kommentit (21)
Huono ja kulunut provo, keksi uusi. 1/5
Miksi se tarvitsee sanoa? Eiköhän hän sen jo sanomattakin tiedä
entäs jos ehdotat että aloitatte yhdessä liikunnan?
Onko teillä peili? Ehkä hän jo tietää. Vaimot on yllättävän fiksuja.
Eidät vaan mölyt mahassasi. Ei ole tarvetta mainita asiasta lainkaan.
Mikä Provo?? Vaimo on lihonut kahdessa vuodessa ehkä jonkun 15 kg ja pitää kyllä sanoa, etten ole koskaan tykännyt lihavista naisista ja nyt vaimoni on sellainen.
Ota valokuvia paljon ja näyttele niitä vaimolle. Ei tietenkään ilkeästi vihjaillen vaan tyyliin katsos kuinka kiva kuva teistä jne. Valokuvista ainakin itse olen tajunnut oman kokoni.
Rubeneski on nätti adjektiivi läskille.
Tuskin sun tarvii sanoa lihavuudesta mitään, hankit kevyen ruokavalion keittokirjat, lenkkeilyvarusteet ja sykemittarin, sekä mittanauhan ja vaan, ojennat ne vaimolle, eiköhän viesti mene perille.
Puristele vähän jenkkakahvoista ja kysele puolileikillään, että "millos nää on tänne ilmestyny..." :) noei, vitsivitsi
Eiköhän tieto ole jokaisella naisella.
Jopa anorektikoilla.
Valitettavasti.
Näytäpä minulle mies, joka luulee näyttävänsä hyvältä näppylöistään ja läskeistään huolimatta. Heitä on etenkin iäkkäämmistä miehistä 99,9 prosenttia.
sano että haluaisit vähän alkaa urheilla ja tulisko vaimo mukaan... anna sen vielä valita laji.
minä en kovin mielelläni kuulisi lihoneeni, KAIKKI naiset tietää jos lihovat, varsinkin kun kyse on 15kg, ei se jää huomaamatta. Puhu mielummin itsestäsi ja sano että alkaa ottaa päähän kun housut kiristää, ja plaa plaa, eiköhän vaimo totea siihen että niinpä on käynyt hänellekin, ja sitten ehdotat että alkaisko nyt lenkkeily.. et ainakaan patista vaimoasi yksin liikkumaan, vaan pyytelet mukaan lenkille..
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:10"]
sano että haluaisit vähän alkaa urheilla ja tulisko vaimo mukaan... anna sen vielä valita laji.
[/quote]
Just näin. Sano että haluaisit harrastaa yhdessä vaimon kanssa liikuntaa ja kyselet mitä hän haluaisi tehdä. Laittakaa yhdessä terveellistä ruokaa jne. Näytä näin että tuet häntä tässä asiassa.
Näytäpä minulle mies, joka luulee näyttävänsä hyvältä näppylöistään ja läskeistään huolimatta. Heitä on etenkin iäkkäämmistä miehistä 99,9 prosenttia.
En ole aivan varma mitä tällä tarkoitit, mutta jos niin kuin luulen, niin miehet eivät sentään luule näyttävänsä hyviltä läskeineen ja näppyineen, naiset sen sijaan luulevat, tai luulottelevat muille niin. Täälläkin saa lukea joka päivä kun läskit kehuu olevansa nättejä ja seksikkäitä, ei se ole niin!
Miehet luulevat näyttävänsä Adoniksilta. Olivatpa he miten rumia tahansa.
Naiset luulevat näyttävänsä rumilta ja lihavilta. Olivatpa he miten kauniita tai hoikkia hyvänsä.
Seuraavassa elämässä synnyn mieheksi. Olen kalju, 50 kiloa ylipainoinen, täynnä finnejä, hillittömän karvainen - ja pidän itseäni terassin hurmaavana kuninkaana, jota kaikki nuoret naiset himoitsevat.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:01"]Mikä olisi parhain tapa mainita asiasta, että vaimo on lihonut? Miten saisi sen motivoitua, eikä haukuttua laiskaksi??
[/quote]
sanot sille että sun perse on niin iso että ei etelän matkalle lähetä ennen kun se on pienentynyt, en oo maksamassa ekstra istuinta sun perseihroille.
Mahtaakohan vaimo tietää jo asian?