Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten naiselle voi sanoa, että se on lihava?

Vierailija
23.12.2014 |

Mikä olisi parhain tapa mainita asiasta, että vaimo on lihonut? Miten saisi sen motivoitua, eikä haukuttua laiskaksi??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan vaimo tietää jo asian?

Vierailija
2/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ja kulunut provo, keksi uusi. 1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se tarvitsee sanoa? Eiköhän hän sen jo sanomattakin tiedä

Vierailija
4/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs jos ehdotat että aloitatte yhdessä liikunnan?

Vierailija
5/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rakastan sinua aina"

Vierailija
6/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä peili? Ehkä hän jo tietää. Vaimot on yllättävän fiksuja.

Vierailija
7/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eidät vaan mölyt mahassasi. Ei ole tarvetta mainita asiasta lainkaan.

Vierailija
8/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Provo?? Vaimo on lihonut kahdessa vuodessa ehkä jonkun 15 kg ja pitää kyllä sanoa, etten ole koskaan tykännyt lihavista naisista ja nyt vaimoni on sellainen.

Vierailija
9/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota valokuvia paljon ja näyttele niitä vaimolle. Ei tietenkään ilkeästi vihjaillen vaan tyyliin katsos kuinka kiva kuva teistä jne. Valokuvista ainakin itse olen tajunnut oman kokoni.

Vierailija
10/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rubeneski on nätti adjektiivi läskille.

Vierailija
11/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin sun tarvii sanoa lihavuudesta mitään, hankit kevyen ruokavalion keittokirjat, lenkkeilyvarusteet ja sykemittarin, sekä mittanauhan ja vaan, ojennat ne vaimolle, eiköhän viesti mene perille.

Vierailija
12/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puristele vähän jenkkakahvoista ja kysele puolileikillään, että "millos nää on tänne ilmestyny..." :) noei, vitsivitsi

Vierailija
13/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tieto ole jokaisella naisella.

Jopa anorektikoilla.

Valitettavasti.

Näytäpä minulle mies, joka luulee näyttävänsä hyvältä näppylöistään ja läskeistään huolimatta. Heitä on etenkin iäkkäämmistä miehistä 99,9 prosenttia.

Vierailija
14/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano että haluaisit vähän alkaa urheilla ja tulisko vaimo mukaan... anna sen vielä valita laji. 

Vierailija
15/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en kovin mielelläni kuulisi lihoneeni, KAIKKI naiset tietää jos lihovat, varsinkin kun kyse on 15kg, ei se jää huomaamatta. Puhu mielummin itsestäsi ja sano että alkaa ottaa päähän kun housut kiristää, ja plaa plaa, eiköhän vaimo totea siihen että niinpä on käynyt hänellekin, ja sitten ehdotat että alkaisko nyt lenkkeily.. et ainakaan patista vaimoasi yksin liikkumaan, vaan pyytelet mukaan lenkille..

Vierailija
16/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olet lihava" ???

Vierailija
17/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:10"]

sano että haluaisit vähän alkaa urheilla ja tulisko vaimo mukaan... anna sen vielä valita laji. 

[/quote]

Just näin. Sano että haluaisit harrastaa yhdessä vaimon kanssa liikuntaa ja kyselet mitä hän haluaisi tehdä. Laittakaa yhdessä terveellistä ruokaa jne. Näytä näin että tuet häntä tässä asiassa.

Vierailija
18/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytäpä minulle mies, joka luulee näyttävänsä hyvältä näppylöistään ja läskeistään huolimatta. Heitä on etenkin iäkkäämmistä miehistä 99,9 prosenttia.

En ole aivan varma mitä tällä tarkoitit, mutta jos niin kuin luulen, niin miehet eivät sentään luule näyttävänsä hyviltä läskeineen ja näppyineen, naiset sen sijaan luulevat, tai luulottelevat muille niin. Täälläkin saa lukea joka päivä kun läskit kehuu olevansa nättejä ja seksikkäitä, ei se ole niin!

Vierailija
19/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet luulevat näyttävänsä Adoniksilta. Olivatpa he miten rumia tahansa.

Naiset luulevat näyttävänsä rumilta ja lihavilta. Olivatpa he miten kauniita tai hoikkia hyvänsä.

Seuraavassa elämässä synnyn mieheksi. Olen kalju, 50 kiloa ylipainoinen, täynnä finnejä, hillittömän karvainen - ja pidän itseäni terassin hurmaavana kuninkaana, jota kaikki nuoret naiset himoitsevat.

Vierailija
20/21 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 00:01"]Mikä olisi parhain tapa mainita asiasta, että vaimo on lihonut? Miten saisi sen motivoitua, eikä haukuttua laiskaksi??
[/quote]
sanot sille että sun perse on niin iso että ei etelän matkalle lähetä ennen kun se on pienentynyt, en oo maksamassa ekstra istuinta sun perseihroille.