En voisi koskaan olla vegaani!!
Siis mitä voisin syödä? Tänäänkin olen syönyt kaikkea "kiellettyä": jogurttia, kermaa, kalkkunaa, juustoa, riisipuuroa jne.
On kyl ankea ruokavalio!!
Kommentit (61)
No mut, eihän sun ole pakko olla. Eli mikä on ongelma?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:41"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:35"] [quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:42"] Ruoan lisäks pitää vielä miettiä kosmetiikka, vaatteet, peitot, tyynyt... [/quote] No täähän on nyt niin perusjuttu. Itse en ole kasvissyöjä, mutta tottakai valitsen vaatteet ja peitot niin ettei niissä ole mitään eläinperäistä, samoin kosmetiikan. En tajua mitä vaikeaa siinä on valita eläinystävällisempi vaihtoehto. [/quote] Lääkkeetkin? [/quote] Ihan ohiksena, kaikki ei käytä kauheasti lääkkeitä.... [/quote] no ei käytä. Mutta jos joskus tarvitsee, niin kieltäydytkö lääkkeistä joita on testattu eläimillä?
[/quote]
Onko lääke sama asia kuin kosmetiikka ja peitot? Ei mielestäni, lääke on kuin ruoka, tarpeellisena syötynä ok.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:13"]
[/quote]
En voisi koskaan olla dekaani!!!
[/quote]
En voisi koskaan olla tukaani!!!
[quote author="Vierailija" time="29.12.2014 klo 15:15"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:13"]
[/quote]
En voisi koskaan olla dekaani!!!
[/quote]
En voisi koskaan olla tukaani!!!
[/quote]
En voisi koskaan olla pekaani!!
Minä rakastan lihaa. Rasvaa tihkuvia kyljyksiä, friteerattua kanaa...
Ei se vegaanien mielestä ole ankea.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:15"]Ei se vegaanien mielestä ole ankea.
[/quote]
Ne vain esittävät. Ei ne kehtaa sanoa että kuola alkaa valumaan kun vain ajattelevat grillikyljystä.
Vegaanit on vegaaneja muiden läsnäollessa..,
Minä olen opiskellut ravitsemustiedettä, siksi en koskaan valitsisi veganismia.
Siis mitä voisin syödä?
jogurttia (voit syödä soijajogurttia)
kermaa (voit syödä soijakermaa tai kaurakermaa
kalkkunaa (hyi, mut voit syödä vaikka seitania)
juustoa (voit syödä soijajuustoa, mikä ei kyllä lähellekään lehmänmaidosta tehtyä juustoa ole, tai oluthiivahiutaleita)
riisipuuroa (voit keittää riisipuuro kauramaitoon)
Meidän pöydässä ei jouluna vegaanit istu
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:23"]Siis mitä voisin syödä?
juustoa (voit syödä soijajuustoa, mikä ei kyllä lähellekään lehmänmaidosta tehtyä juustoa ole, tai oluthiivahiutaleita)
[/quote]
Ja nuo kaikki ovat huonoja versioita alkuperäisestä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:19"]
Minä olen opiskellut ravitsemustiedettä, siksi en koskaan valitsisi veganismia.
[/quote]
Jännää tuo ravitsemustiede siellä Porvoon yliopistossa.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:23"]Siis mitä voisin syödä?
[/quote]Soijaa pukkaa ! Soija kasvattaa man boobseja ! Joten tyydyn kinkkuun
9 miten feikkiä tuo kaikki. Maito on luonnontuote..kalkkuna on terveellistä myös. Ällöttää nuo ehdotuksesi.
Soija kasvattaa estrogeenia miehillä
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:17"]
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:15"]Ei se vegaanien mielestä ole ankea. [/quote] Ne vain esittävät. Ei ne kehtaa sanoa että kuola alkaa valumaan kun vain ajattelevat grillikyljystä.
[/quote]
Kehtaan sanoa, että kuola valuu ja jos sellaisen söisi, tulisi niin käsittämättömän hyvä maku suuhun, rakenne on mitä mainioin, joku oikein murea ja hyvin maustettu, suussa sulava pippuripihvi tai grillikyljys. Mutta kyse ei olekaan siitä, mikä maistuu minun suussani hyvältä, vaan mikä on oikein ja mikä väärin, hyvää ja huonoa. Priorisoin kuitenkin älykkäiden, kauniiten olentojen oikeuden elää omaa makunautintoani korkeammalle, enkä siksi syö lihaa, vaikka sen maku oikein valmistettuna miellyttääkin makunystyröitäni.