Harjavallan liikuntahalli
Siis millaista porukkaa käy tuolla uudessa liikuntahallin kuntosalilla? Onko siellä ällöjä äijiä kyttäämässä, ovatko miehet ja naiset samaan aikaan salilla, onko siellä hyvännäköisiä miehiä?
Hinnaltaan se ei varmaan ole kalleimmasta päästä kun kunnallinen paikka?
Kommentit (10)
Sali tosi pieni mutta uudet laitteet. Uimahallin puoli taitaa olla suljettu joulunajan mut omalla rannekkeella pääsee salille. Kertalippumahdollisuutta ei kai nyt jouluna ole. Jos ei jonkun toisen siivellä pääse sisälle. Bodariäijät käynevät edelleen kentän salilla.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 16:50"]
Mee Porihallille.
[/quote]
En viitsisi ajaa sinne asti kun tämä on tuossa ihan lähellä. Onko Porihallissa erikseen miehet ja naiset?
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 12:36"]
Sali tosi pieni mutta uudet laitteet. Uimahallin puoli taitaa olla suljettu joulunajan mut omalla rannekkeella pääsee salille. Kertalippumahdollisuutta ei kai nyt jouluna ole. Jos ei jonkun toisen siivellä pääse sisälle. Bodariäijät käynevät edelleen kentän salilla.
[/quote]
Kävin katsomassa joulunpyhinä ja siellä oli porukkaa (aika paljon) omilla rannekkeillaan, se uimahallin puoli oli kiinni joo. On kiinni myös uudenvuoden aattona ja päivänä.
Kukaan siellä kävijä ei ole sitten täällä?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Harjavallassa runsaan viikon ja käynyt tuolla salilla pari kertaa. Sekasali jossa kaikki yhdessä, kalenterin mukaan siellä on joitain ohjattuja ryhmiäkin pari kertaa viikossa, oli joku naistenkin ryhmä, silloin siellä ei ole ulkopuolisia.
Ja ainakin yksi todella namu mies oli, hottis! :)
Hmm.. Mäkin olen nähnyt tasan yhden hottiksen siellä, puhutaankohan samasta? :D Tumma hiuksinen, pitkä mies?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Harjavallassa runsaan viikon ja käynyt tuolla salilla pari kertaa. Sekasali jossa kaikki yhdessä, kalenterin mukaan siellä on joitain ohjattuja ryhmiäkin pari kertaa viikossa, oli joku naistenkin ryhmä, silloin siellä ei ole ulkopuolisia.
Oho, olikin tosi vanha ketju :D No, ehkä se hottis kävi jo v. 2014 siellä
Vierailija kirjoitti:
Siellä on siis jotain ällöjä pervoja eukkoja kyyläämässä miehiä. :(
Vierailija kirjoitti:
ei
Vierailija kirjoitti:
Ja ainakin yksi todella namu mies oli, hottis! :)Siellä on siis jotain ällöjä pervoja eukkoja kyyläämässä miehiä. :(
Torellaki. Ite en käy salilla, mutta kyttäilen hottiksia urheiluhallin oven edustalla tai aulassa.