Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mulla on mennyt kukkakauppaan varmaan pari hunttia

Vierailija
22.12.2014 |

ihan hemmtin kallista!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kellään muulla mennyt tolkuton summa kukkiin?

Vierailija
2/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parille sukulaiselle lähetyksenä kukka-asetelmat, asuvat kaukana ja kuljetuslisää pukkas kivasti vielä kaiken päälle... Toivottavasti ovat onnellisia lahja-kukkiin, se on pääasia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni vain 6 euroa. Joulutervehdykseksi ostin ystävälle tosi yksinkertaisen, mutta erittäin kauniin, pienen hyasinttiastelman.

Kävin kolmessa kaupassa hyvää joulukukka-asetelmaa etsimässä mutta ei löytynyt valmiina, kaikki oli joko tosi mauttomia muovipalloineen ja blingblingeineen tai sitten järjettömän kokoisia. Tai molempia. Ja hinta sen mukainen... Ystäväni ei noista liian tuunatuista muovipalloasetelmista pidä, kuten en minäkään, joten piti kovasti tuosta yksinkertaisemmasta versiosta.

Vierailija
4/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää niiden kuppakauppiaidenkin elää ja maksaa tilavuokrat jne. Montakos kertaa vuodessa tulee käytettyä kukkakauppiaiden palveluksia. -Ahaa, siinäpä syy!

Vierailija
5/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 30 e. 3 amaryllista ja yksi onneton hyasintti.

Vierailija
6/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku kysyi,että montako kertaa vuodessa käyn kukkakaupassa ja voin vastata,että kymmeniä,jatkuvasti on jonkun merkkipäivä tai muu juhla (en osta mitään ruokakaupan kukkia).

Nyt meni kukkia

opelle 25e kimppu

mummolle 22e kimppu

mummolle 22e atsalea

vaarin naisystävälle 25e kimppu

kummitädille 25e kimppu

naapurille 15 e amaryllis

serkulle 15e amaryllis

ja unohdin varmaan vielä jonkun

ap

Vierailija
7/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliita amarylliksia, Prismasta sai tosi komeen 10 eurolla,Pirkan amaryllis taas oli aivan surkea, yleensä on tavannut olla paljon suurempi.

Vierailija
8/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan vaan äitienpäivänä kukkakimpun ja siihen menee 30 e. Ei kai kukaan oikeadti halua saada kukkia? Vain äitienpäivänä joku superkaunis asetelma.

Vierailija
9/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkakaupasta ei oikein irtoo mitään alle tuon 15e ja juu mä haluan saada kukkia ja luulen,että saajatkin ovat olleet tyytyväisiä koska kehuvat tuomiani kukkia monesti jälkikäteen (on hyvä kukkakauppa ja kimput upeita/kestäviä). 

ap

Vierailija
10/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että joku pitää kukkakauppoja pystyssä. Minä ostan silloin tällöin komeita kimppuja kukkakaupasta, nyt nyt menee jouku ihan tavallisen kaupan kukilla.

Vierailija
11/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni 10 e; hyasintteja 6 kpl. Loput härpäkkeet asetelmia varten hain metsästä. Opeille sun muille vietiin suklaarasiat, vajaa 3 e per lärvi.

Vierailija
12/12 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene paljoakaan ja harrastan puutarhanhoitoa ja pidän talvella kukkavapaata aikaa, ehkä jonkun ostan meidän lähikaupasta! Kissat rajoittaa kukkien ostoa.