Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ärsyyntymisketju. Tulkaa ärsyyntymään

Vierailija
20.10.2021 |

Täällä saa ärsyttää!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sinäkin otit koronarokotteen?❤️

Vierailija
2/13 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat ovat luusereita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ärsyttää mainokset. Se on joko kanavasurffausta, rööki, vessa tai jääkaapille. Siksi niissä mainoksissa on kovempi ääni että ne kuuluu vessaankin. Onneksi ei ole lainaa. Sen mainoksen ihan nätti nainen on jo alkanut ärsyttää. Tajuan että hän on vain maksettu henkilö siinä mainoksessa mutta tunteelle ei voi mitään. 

Vierailija
4/13 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi suomalaisille.

Vierailija
5/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttävät ainaiset ”ahdistuneet” ja ”onnettomat” ja ”syrjäytyneet” koska olen sitä mieltä, että heidän pitäisi hakea apua ihan muualta!

Vierailija
6/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin bilettää!

Vierailija
7/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepropaganda ärsyttää

Vierailija
8/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kaikki tyhmät jotka täällä kysyy onko noloa tai onko tyhmää tai pitäisikö hävetä jotain asioita, tai aina se mitä muut ajattelevat! Ihan niinkuin niillä ei olisi mitään itsetuntoa! Mistä tätä metsäsuomalaista porukkaa tulee?

Vierailija
9/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilesannasta keskustelun kieltäminen ärsyttää. Sitten ne Pietarin trollin hokijat, jotka siis oikeesti Marinin trolleja ja joilla ei ole asia-argumentteja mihinkään. Pikku Sanna raukkaa ei saa kritisoida - meidän oma narskupääministerimme saa tehdä mitä haluaa.

Vierailija
10/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasistit ja rasistisia mielipiteitä tänne kirjoittelevat...

Vierailija
11/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää kaikki tyhmät jotka täällä kysyy onko noloa tai onko tyhmää tai pitäisikö hävetä jotain asioita, tai aina se mitä muut ajattelevat! Ihan niinkuin niillä ei olisi mitään itsetuntoa! Mistä tätä metsäsuomalaista porukkaa tulee?

Just!!! Voinko antaa lapselle nimeksi xyz? Annanko pinppaa eka treffeillä? Onko nykyään in syödä kolmikerroshamppari, jos mies vie ravintolaan? Kuuluuko mun maksaa omani? Olenko seonnut? Saanko nyt pahoittaa mieleni?

Vierailija
12/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö ärsyttää!

Vierailija
13/13 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kissojen hallitsematon lisääntyminen pitää saada loppumaan" on ulkokissojaan vihaajien, luonnon ja liikenteen armoille päästävien kissanomistajien mielestä kissojen steriloimista ja sukupuutto. Äly hoi, älä jätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi