Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän lapset jää taas ilman lahjoja

Vierailija
22.12.2014 |

isovanhemmat eivät taaskaan ostaneet lapsillemme edes sitä yhtä pakettia. Ainoat lapsenlapset kyseessä. Lapsettomat veljeni ovat joka joulu saaneet pari pakettia. Lisäksi sain hyvän joulumielen kuulla, miten olen ollut nuorena tyhmä. Kiitos! Eivät koskaan käy meillä kylässä vaikka asutaan lähellä. Itse käyn heillä kerran kaksi viikossa. Ja aina tuntuu etten ole tervetullut. Ikinä en ole heille pahaa sanaa sanonut. En vaan tiedä, miksi vihaavat omaa tytärtään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt heiltä? Ompa harmi! Varsinkin, jos kaltoinkohtelu jatkuu myös seuraavalle sukupolvelle. Mitä veljesi tuumaavat tilanteesta?

Kai ostat itse lapsillesi lahjoja, ja kummit yms. 

Vierailija
2/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä käy enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käyt siellä niin usein? Eihän heidän tarvitse edes käydä teillä ku käyt heidän luona niin usein.

Vierailija
4/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vanhemmat on varmaan isoikäluokkalaisia? Ne on hyvin usein just tuollaisia, omanikin ovat. Ei voi mitään, kun vanhempiaan ei saa valita. :( Hyvää joulua sinulle ja lapsillesi kuitenkin!

Vierailija
5/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset jää ilman lahjoja minulta, kun huomenna tuleva lapsilisä pitää säästää loppuvuoden ruokamenoihin. Onneksi saavat sukulaisilta jotain. Mutta otan osaa, kurjaa molemmin päin.

Vierailija
6/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei naama miellytä, niin minkäs sille voi
..

Vierailija
7/7 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse osta?