Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Makustellaan yhdyssanaa kansanedustajat.

Vierailija
20.10.2021 |

Heti alkuun täytyy todeta ettei edustus koske läheskään koko kansaa. Mitä se oli äänestysprosentti viime eduskuntavaaleissa? Taisi olla 60 + jotain prosenttia? Vielä sentään yli puolet äänesti vaikkei sillä nyt ole hirveästi merkitystä. Politiikka kun näyttää olevan pitkälti samaa kuin aina.

Äänestäneenä olen v...n turhautunut. Mukamas kansaa edustaa jokin todellisuudesta irronnut arkadianmäen kupla. En tietenkään äänestänyt persuja jotka on ojasta allikkoon porukkaa. Kokoomus suurimpana vie kyllä tuhkatkin pesästä jos niille löytyy ostaja. Rahat äkkiä parasiitin saareen ettei vain joudu maksamaan verojakin.

Tavis työläisen palkasta jää niin vähän käteen että moni miettii onko mitään mieltä käydä töissä. Tehokkaana peloitteena toimii työttömien kohtelu. Aktivoidaan tekemään pelkän työttömyyskorvauksen karenssin uhalla. Näiden "kansan" edustajien onni on että suomalaiset on niin lampaita. Rehellisempi nimi arkadianmäen koplalle on oman edun ajajat. Eläköön poliittiset virkojen nimitykset ja sisäänrakennettu korruptio.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänioikeus on 100 prosentilla, he, jotka eivät äänestä, luopuvat itse oikeudestaan.

Vierailija
2/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansanedustajat edustavat lähinnä itseään ja kavereitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siellä sellaista suu auki hengittelijää, että oksat pois. Esimerkiksi Ano ja kaltaisensa.

Vierailija
4/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kansanedustajat edustavat lähinnä itseään ja kavereitaan.

Niinpä. Ensin oma etu ja sitten kavereiden etu. Sen jälkeen ehkä puolueen etu ja kansalle jää sentään koko lystin maksajan osuus. Eiks tää oo loistava diili? Iso pepsodent hymy nyt että menee läpi. 

Vierailija
5/5 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänioikeus on 100 prosentilla, he, jotka eivät äänestä, luopuvat itse oikeudestaan.

Ymmärrän liian hyvin miksi eivät äänestä. Eihän sillä ole lopulta merkitystä.

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi