Yllätin mieheni ja anopin
juoruilemasta ja puhumasta minusta pahaa. Meillä on kyllä ollut mieheni kanssa riitoja, mutta halpamaista juonia äitinsä kanssa minua vastaan. Ärsyttää suunnattomasti.
Kommentit (5)
Puhuivatko perättömiä vai ihan oikeasti tapahtuneista asioista? Puhutko koskaan miehestäsi pahaa selän takana ystäville tai sukulaisille?
Puhumassa pahaa vai juonimassa - kaksi eri asiaa. Jos ihmisellä on ongelmia, hänellä on tarve puhua niistä jollekin ja tämä tapahtuu yleensä "selän takana". Parhaimmillaan tämä on tapa käsitellä ongelmia ja hakea ratkaisua itse riitaan. Toinen asia tietenkin on, jos miehesi on puhunut perättömiä tai he ovat oikeasti suunnitelleet jotain sinua vastaan.
Minä ainakin myötäilen vain anoppia kun se haukkuu naistani. Olen sen naiselleni sanonut. Pääsee vähemmällä suukovulla kun on olevinaan mukana ja häippäsee nopeammin kun luulee pointtinsa menneen perille. Tosin kerran räjähdin sille kun se tuli suoraan ovesta suuvaahdossa naistani haukkumaan. Silloin latasin kaiken mitä ajttelinkin ankaraan äänneen, en mitään asiatonta. Ollut sen jälkeen pari vuotta hiljaisempaa ja puheäänikin on pysynyt melkein normaalitasolla.
Mitä ne sano?