Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko Helsinkiin järjestää joitain massiivisia pikadeittitapahtumia?

Vierailija
20.10.2021 |

Helsingissä on ihan hirveän paljon onnettomia, yksinäisiä sinkkuja. Tarvittaessa tapahtumaa voisi mainostaa ulkomaillakin ja jotkut suomalaisista naisista tai miehistä kiinnostuneet ulkomaalaiset olisivat tervetulleita mukaan. Joidenkin messujen yhteydessä voisi järjestää vastaavan. Ideana olisi se, että niitä potentiaalisia kohtaamisia saisi tehokkaasti järjestettyä. Ehkä syntyisi parejakin sitten.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin eroon sinkkuudestani asap. Olen odotellut kumppania jo useamman vuoden, syönyt terveellisesti, treenannut, sivistänyt itseäni ja ostanut nättejä vaatteita. Mitään ei vain tapahdu. Turhauttaa ihan kamalasti jo.

Vierailija
2/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset laita tapahtumaa kasaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin eroon sinkkuudestani asap. Olen odotellut kumppania jo useamman vuoden, syönyt terveellisesti, treenannut, sivistänyt itseäni ja ostanut nättejä vaatteita. Mitään ei vain tapahdu. Turhauttaa ihan kamalasti jo.

Oletko etsinyt sitä kumppania muutenkin kuin odottelemalla?

Vierailija
4/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne pikadeitit taida oikein toimia. Onhan noita sinkkutapahtumia vaikka kuinka, esim. risteilyjä.

Kasvata vähän pyllyä, jo alkaa yöelämästä seuraa löytyä.

Vierailija
5/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka maksaa se tapaamispaikan.   Messuillakin pitää maksaa joka ikisestä kolosta, johon sen oman esittelynsä tuotteista laittaa esiin?

Kuka maksaa ilmoitus- ja infokulut ja mainonnan, että tälläinen tapahtuma on tulossa.

Miten se käytännössä toimii.  Kuka toimii  ns. seremonia mestarina ja kuka hänelle maksaa palkan.

Helppo vaatia aina kaikkea muiden valmiiksi tekemänä, mutta itse ei olla valmiita maksamaan mitään eikä tekemään mitään.

Joku simpsakka nuori nainen tai mies voi pistää deitit pystyyn, mutta sen eteen pitää tehdä helvetisti töitä.  Ja löytyä rahoitus tai koota rahat ensin halukkailta osallistujilta, että saadaan tilat käyttöön.

Vierailija
6/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä ihmeessä! Kyllä sinne varmaan väkeä ilmoittautuu.

Vierailija
7/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helsinkiläinen sinkku, enkä tunnista ongelmaa elinpiiristäni.

Itse olen toki sinkku, mutta en deittaile tai ole ns. markkinoilla, eli en ole kohderyhmää.

Kaveripiiriini on täynnä helsinkiläisiä, kolmekymppisenä ikäisensä ja tasoisensa miehen kanssa pariutuneita korkeakoulutettuja naisia.

Vierailija
8/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittyisivät tekemään jotain yleishyödyllistä, niin eiköhän kumppanikin siinä ohessa löytyisi. Muuten ei tarvii lisääntyä.

Vierailija
9/18 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen on jo keksitty, sitä kutsutaan tinderiksi.

Vierailija
10/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen helsinkiläinen sinkku, enkä tunnista ongelmaa elinpiiristäni.

Itse olen toki sinkku, mutta en deittaile tai ole ns. markkinoilla, eli en ole kohderyhmää.

Kaveripiiriini on täynnä helsinkiläisiä, kolmekymppisenä ikäisensä ja tasoisensa miehen kanssa pariutuneita korkeakoulutettuja naisia.

Pariutuneita kyllä näkyy. Melkein kaikki tuntuvat olevan pariutuneita. Meitä pelkästään riutuneita eli sinkkuja onkin vähemmän.

T. Ap

Vierailija
11/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi energiaa sellaiseen, löytäisin varmaan sitten omin voimin itsellenikin puolison. Mutta ei ole oikein voimia laittaa deitti-ilmoitusta tai Tinder-ilmoitusta, ostaa uusia vaatteita, meikata, mennä kampaamoon jne. Arki menee samojen rutiinien ja työnteon parissa. Haluaisin, että Joku Muu hankkisi mulle kumppanin.

T. Ap

Vierailija
12/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi energiaa sellaiseen, löytäisin varmaan sitten omin voimin itsellenikin puolison. Mutta ei ole oikein voimia laittaa deitti-ilmoitusta tai Tinder-ilmoitusta, ostaa uusia vaatteita, meikata, mennä kampaamoon jne. Arki menee samojen rutiinien ja työnteon parissa. Haluaisin, että Joku Muu hankkisi mulle kumppanin.

T. Ap

Sillä lailla. Hommaako äitykkä sulle myös ruuat, puhtaat pyykit ja siivoukset?

Vierailija
13/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

No mutta eihän pikadeititkään niin toimi.

Noin toimii vain Ensitreffit alttarilla. Se voisi olla ihan hyvä deittikonsepti, että valittaisiin siis deitti, mutta eihän kukaan haluaisi siitä maksaa, ja ehkä ilman avioliittoa siihen ei sitouduttaisi sen enempää kuin keskivertodeittiinkään? Vaikka ohjelma on kaukana täydellisestä, on sillä kuitenkin ihan hyvä osumatarkkuus, kun noin puolet pareista seurustelee ainakin jonkin aikaa.

Vierailija
14/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mainostaa tapahtumaa metoo-vapaana alueena. Tulee sitten miehiäkin paikalle.

Vierailija
15/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ap

Sillä lailla. Hommaako äitykkä sulle myös ruuat, puhtaat pyykit ja siivoukset?

No ei. Itse nuo hoidan, mutta en jaksa omaan itseeni panostaa. Joku "äitimäinen" hahmo olisi juuri se, mitä eniten kaipaisin elämääni, vaikka olenkin itse nainen. Olisi kiva olla joku halikaveri, joka olisi erinomainen kotikokki ja hoitaisi kotitöitä kanssani yhdessä.

T. Ap

Vierailija
16/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mainostaa tapahtumaa metoo-vapaana alueena. Tulee sitten miehiäkin paikalle.

Kaikin mokomin. Voisihan siinä olla joku kirjallinen sopimus, jossa kerrattaisiin tapahtuman säännöt jne.

T. Ap

Vierailija
17/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asiaan liittyen tulee mieleen, että kuinka mahdottoman vaikeaa transsukupuolisena naisena on löytää ns. orggisnaista vähintään 50 vuoden pyhään avioliittoon...

Vierailija
18/18 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Transtaustainen nainen kirjoitti:

Tähän asiaan liittyen tulee mieleen, että kuinka mahdottoman vaikeaa transsukupuolisena naisena on löytää ns. orggisnaista vähintään 50 vuoden pyhään avioliittoon...

Minua voisi kiinnostaa. En vain kohtaa transnaisia koskaan missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi