Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ihmisille kaikki

Vierailija
20.10.2021 |

näyttää suoraan nenän eteen tuotuna.

Oli taas yks, joka pisti vähän kuohahtamaan, vaikkei sinällään asia minua henkilökohtaisesti kosketakaan.
Yksi yhteisö markkinoi somekanavalla näyttelyään. Tämä näyttely on ollut pystyssä jo vuoden. Yhteisön tilat eivät sijaitse pääkaupunkiseudulla, mutta yhteisö on kuitenkin huomattavan suuri ja tunnettu.
No, nyt tähän markkinointiviestiin tuli sitten kommentti siellä somekanavalla: Voisitteko markkinoinnissa panostaa myös siihen että kerrotte missä teidän toimipaikkanne on... Piti nimittäin nähdä vähän vaivaa asian selvittämiseksi.

Ja toinen tulee sitten perään kommentoimaan, että jatkaako tuo näyttely vielä ensi vuonna ohjelmistossanne.

Nooo. Mikä riepoo?
Ensinnäkin se, että jos ensimmäinen kommentoija olisi siellä somekanavalla mennyt tuon yhteisön omille sivuille ihan oikeasti käymään, niin sijaintipaikka olisi taatusti selvinnyt. Tai sitten googlannut... niin olisi löytynyt nettisivusto.

Ja toinen, samat sanat, googlaten olisi se jatkuvuus löytynyt helposti.

Vaan ei onnistu: Kaikki pitää vääntää hyvin selkeästi... kerro näyttelyn nimi, kerro kauanko on menossa, kerro missä te olette, kerro katuosoitteen tarkkuudella ja vaikka kartan kera. Ehkä Suomen maantieteen tuntemus kaupunkienkin suhteen on niin heikko nykyään, että pitää olla karttatieto myös siitä missä tämä kaupunki sijaitsee, mahdollisesti pitää kertoa julkisen liikenteen aikataulut, tai jos liikut autolla niin reittitiedot pääkaupunkiseudun suunnasta ainakin.

Tässä tämä! Eivätkö ihmiset osaa itse hakea mitään tietoa... Kaikki pitää tuoda valmiiksi nenän eteen. Kyllä on tiedottajilla tosiaan paikka harkita, miten juttuja esitetään...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekavaa selitystä. Mitä lie olet ottanut.

Vierailija
2/2 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekavaa selitystä. Mitä lie olet ottanut.

Sinun ymmärryksesi taso ei liikuta minua. 

Tulitko kalastelemaan tarkempaa tietoa... sulle olisi pitänyt vinkata se nimenomainen someosoite jossa tämä kaikki kysely tapahtui...

Ole sinä siellä sekavana ihan keskenäs! 

Yksinkertaisesti: Mikähän siinä on, kun ihmiset eivät osaa itse hakea tietoa, vaikka netissä ovatkin. Odottavat että kaikki, joka ainoa yksityiskohta, tuodaan heidän nenän eteensä. Ihmisellä on netti käytössä, niin miksiköhän hän ei sitä sitten käytä muuhun kuin siihen, että kommentoi sellaisilla kysymyksillä, joihin vastauksen löytäisi itse ihan siis nettiä käyttäen...

Oma-aloitteisuus.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla