Muita, jotka eivät koskaan koe lapsiaan rasittavina?
Tajusin juuri, että se mitä ymmärrän rasittavana, ei ole koskaan ulottunut omiin lapsiini. Joskus kiukustun heille, mutta minusta he eivät ikinä, missään olosuhteissa, ole rasittavia. Ehkä he eivät oikeasti ole sitä <3, minusta tuntuu että jotkut lapset joskus rasittavat ympärillään olevia toiminnallaan.. tai sitten olen vain niin totaalisen jäävi :-)
Kommentit (9)
Kyllä ehdottomasti pidän lastani rasittavana, aika usein. On se kivakin.
Ehkä joskus, mutta erittäin harvoin.
Mulla on kolme kilttiä ja aika rauhallista alle 5-vuotiasta ja kukaan ei rasita mua ollenkaan :-) olen heistä tosi ylpeä!
Meillä keskustellaan paljon ja asioista saakin olla eri mieltä. Minusta olisi rasittavaa jos mökötettäisiin ja murjotettaisiin hiljaa.
Asian ainoa huono puoli on ollut se, että lapsen koulussa ruokapöydässä keskusteleminen on kiellettyä ja se on hänelle todella vaikeaa. Ensimmäisen luokan kehityskeskustelut pääaihe olikin tuo puheliaisuus ruokapöydässä. Tehtiin sellainen diili että lapsi saa valita mieleisensä noin 100€ palkinnon jos on hiljaa ruokatunnit. Hän oppi sen ja nyt koulussa ei ole valitettu mistään.
Kyllä pidän joskus lapsiani rasittavana. Tyypillinen tilanne; mennään jonnekin, isompi jaksaisi kävellä mut ei viitsisi, valittaa joka asiasta, pienempää kiukuttaa muuten vaan, pitää kantaa tuhannen nyssykkää ja kassia ja varautua kaikkeen ydintalvesta pissahätään. Matka ei etene, aika ei kulu, on vaan loputon loskainen pimeä pyörätie ja näänäämussunmussunäitiäitiäiti. Se on aivan oma henkinen tilansa, ja silloin on pakko miettiä olevansa jossain ihan muualla ettei vedä kilareita.
En koe lapsiani rasittaviksi. Pienestä pitäen on opetettu käyttäytymään kuin ihmiset. Mua rasittaa vaan vinkuvalla/vikisevällä äänellä puhuvat pilalle hemmotellut maailmannavat, joten kun on välttänyt lässytystä ja opettanut kohtuutta niin eivät ole rasittavia. Hermot menee toki joskus, ei nuo mitään herran enkeleitä ole, ja minäkin kaukana pyhimyksestä.
Mun lapset on aivan järjettömän ihania, maailman rakkaimpia, omaavat mahtavan luonteen jokainen, keskenään hyvin erilaisia ja SILTIKIN koen heidät jokaisen melko useinkin aika rasittaviksi :D minkä ikäisiä lapsia ap:llä on ja montako heitä on? Yhdyn täysin 7 mielipiteeseen..;D
up