Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikääs av-mammat jokin ovela juoni jolla...

Vierailija
21.12.2014 |

Käyn kunnan salilla jossa käy saman aikaisesti tosi kiva mies jolle tulee silloin tällöin juteltua ja se on jatkunut jo vuosikausia. Nyt en ole kuitenkaan hänen kanssaan osunut samaan aikaan salille. Ostan tarjouksesta toiselle salille jäsenyyden vuoden alusta, ja muualla en mieheen törmää. Loppuvuoden tavoitteeni on kuitenkin että näen miestä vielä kerran ja pyydän ulos! Minulla on hänen numeronsa jonka ongin esille, mutten viitsi lähestyä suoranaisesti häntä sillä hän ei tiedä minun nimeäni ja tuskin muistaisi jos sanoisin "olen se punatukkainen ruskeasilmäinen nainen jolle olet pari kertaa jutellut, viimeeksi 1,5kk sitten!" 

Olen katsellut tuota sillä silmällä niin kauan, että nyt haluan vain kerran vielä törmätä häneen kasvotusten ja tehdä jonkinlaisen aloitteen. Mutta millä ihmeen keinolla se onnistuisi? En voi päivystää salilla kokoaikaisesti. Olen valmis mitä mielikuvituksellisiimpiin tapoihin, joten keksikääs jotain. :-) 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:55"]

Oletko varmistanut myös, ettei ole varattu. Varattua älä jahtaa. Et tykkäisi itsekään, jos olisit varattu ja joku jahtaisi SINUN PUOLISOASI! Saattoipa vaihtaa salia tai lopettaa juuri sen takia, ettei halua mitään naikkosia kimppuunsa! Ja mistä tiedät, vaika toisella salilla on puolisonsa tai seukkaamiskaverinsa kanssa, tai jos on vaikka homo!

[/quote] Enhän minä sitä mitenkään voi tietää onko vaiko eikö ole. Kysyisin rehdisti ulos jos mies olisi samanlanen hymyilevä kuin aiemminkin kanssani jutellessa, eiköhän se siinä kohtaa kerro jos on varattu ja jos on niin saan mielenrauhan ja annan olla. Mutta eihän ketään voi edes lähestyä, jos ei ole varma etukäteen onko varattu vai ei? En tunne ketään jolta kysyäkään että onkos tuo Mikko muuten varattu vaiko ei. :D ap

Vierailija
2/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aiemmin ole mitenkään iskemällä iskenyt vaan olen miehelle mukavia jutellut ja hän minulle. Facebookista en miestä löydä, joskin hän on sen tyylinen ettei ihmekään.

av-mammojen mieliksi voin vaikka ensi kerralla jään murtaa ekana kysymällä että oletkos varattu... ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koettanut laittaa numeron numeropalveluun? Esim 020202? Sitä kautta voisi saada osoitteen hyvällä tuurilla, ja sitten voikin aloittaa kunnon stalkkauksen. Sitten kun olet pari päivää päivystänyt talon edessä tiedät varmasti onko varattu. Ja lenkkivaatteet valmiiksi päälle niin voit olla "sattumalta" lenkillä kun hän lähtee kotoaan. Ja tietysti päivittäisit meille täällä avlla edistymisen! Ei olekaan hetkeen ollut mielenkiintoista tutkimusmatka aloitusta.

Vierailija
4/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kerro jo aiotko alkaa tarkkailla miestä!

Vierailija
5/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni heti stalkkaamaan :)

Vierailija
6/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhteyttä, sovimme treffit hotelliin ensi viikonlopuksi. Ja mies on nimellisesti varattu mutta on juuri eroamassa vaimostaan joten satuin juuri oikeaan aikaan apajille  ;) . ap.

Vierailija
7/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 19:04"]

Otin yhteyttä, sovimme treffit hotelliin ensi viikonlopuksi. Ja mies on nimellisesti varattu mutta on juuri eroamassa vaimostaan joten satuin juuri oikeaan aikaan apajille  ;) . ap.

[/quote] tTämä ei ole minun viesti....

En ole miehen talon eteen menossa lenkille tai stalkkaamaan, se tuntuisi hieman pöljältä ja en minäkään pitäisi siitä jos joku asuntoni edessä päivystäisi. Ja enhän minä tiedä kuka sieltä kerrostaloasunnosta poistuva nainen mahdollisesti olisi hänen kauniiimpi puoliskonsa.  Ei kai se nyt ole rikos pyytää ihmistä treffeille vaikka se varattu olisikin? Ja jos on, niin tietysti asia saa jäädä sikseen. ap

Vierailija
8/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Vierailija
9/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:55"]

Oletko varmistanut myös, ettei ole varattu. Varattua älä jahtaa. Et tykkäisi itsekään, jos olisit varattu ja joku jahtaisi SINUN PUOLISOASI! Saattoipa vaihtaa salia tai lopettaa juuri sen takia, ettei halua mitään naikkosia kimppuunsa! Ja mistä tiedät, vaika toisella salilla on puolisonsa tai seukkaamiskaverinsa kanssa, tai jos on vaikka homo!

[/quote]

Voi ... näitä vaahtoajia. HUHUU, helvetin hörhelö, kuka tahansa voi napata sunkin jantterisi vaikka jo kenties huomenna! Haha, mitäs siihen sanot. Siis minä ainakin nussin sitä sunkin miestäsi työpaikan saunaosastolla jos haluan, ootas vaan, ja ei kuule ajatella sua paneskelun tuoksinnassa, hah ha hah. Älä enää päästä sitä töihinkään. (en ole ap)

Vierailija
10/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin kaikilla saleilla ole ketään aulahenkilöä tai muuta henkilökuntaa mutta jos tuolla on niin sano henkilökunnalle että soittaa kun tää mies on siellä ja ryntäät sitten paikalle ;D

Vierailija
11/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 21:15"]

Ei vissiin kaikilla saleilla ole ketään aulahenkilöä tai muuta henkilökuntaa mutta jos tuolla on niin sano henkilökunnalle että soittaa kun tää mies on siellä ja ryntäät sitten paikalle ;D

[/quote] Kyseinen sali on monitoimihallin yhteydessä, ja henkilökunta vaihtelee kovasti. En siis taida kehdata, etenkin kun epäilen että joku etenkin niistä kassalla pyörivistä miehistä mahdollisesti tuntee hänet. :D ap.

Vierailija
12/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostelen vielä kerran jos olisi joku luova av-mamma osunut linjoille

Vierailija
13/20 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vika nosto ennen nukkumaanmenoa...

Vierailija
14/20 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,
Meillä alkoi miehen kanssa juttu hyvin saman tyylisesti! Itsekin olisin tuota facebookia ehdottanut, olisi ollut ehkä helpoin tapa lähestyä.. Miten olis, jos kysyisit henkilökunnalta, että mahtaako tämä herra käydä vielä siellä salilla tms? Tsemppiä!

Vierailija
15/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 17:55"]Oletko varmistanut myös, ettei ole varattu. Varattua älä jahtaa. Et tykkäisi itsekään, jos olisit varattu ja joku jahtaisi SINUN PUOLISOASI! Saattoipa vaihtaa salia tai lopettaa juuri sen takia, ettei halua mitään naikkosia kimppuunsa! Ja mistä tiedät, vaika toisella salilla on puolisonsa tai seukkaamiskaverinsa kanssa, tai jos on vaikka homo!
[/quote]
Miksi te ette lue viestejä kunnolla...

Vierailija
16/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vain rohkeasti pyytäisin kahville.

Vierailija
17/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asutte samassa kunnassa niin miten ette muka törmää muualla?

Vierailija
18/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebook? Olis jotenkin kevyempi tapa kuin puhelimella.

Vierailija
19/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin kannalla täälläkin!

Vierailija
20/20 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan