Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yhdynnöistä ärtyä limakalvot näin paljon?

Vierailija
21.12.2014 |

Harrastimme poikaystäväni kanssa 4päivää sitten seksiä 3kertaa peräkkäin yhteensä yli 3tuntia. Tämän jälkeen alapääni oli 2päivää herkkä mm. Istumiselle. Nyt kun olemme yrittämeet sen jälkeen harrastaa seksiä ja poikaystäväni työntää yhdenkin sormen sisääni tunnen polttelua ja ikään kuin kirvelyä, penis tuntuu vielä ikävämmältä. Voiko limakalvoni olla vain ärtyneet vai onko syytä huolestua? Poikaystäväni vilkaisi alapäätäni ja sanoi emättimen suuaukon sisäpuolella tuntuvan turvotusta ja punotusta. Minulla oli seksistä aiheutunut virtsatietulehdus kolmisem viikkoa sitten johon söin antibiootit. Syön e-pillereitä ehkäisynä. Olen 17.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mene pian ohi niin gynelle, lääkäriin. Voi olla tulehdus. Pitäkää vehkeenne ja värkit puhtaana ja kädet myös, jos poika esim. sormettaa.

Vierailija
2/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tarpeeksi märkä ja tuo poikanen ei osaa käsitellä sinua. Seksistä taukoa nyt reilusti. Kaikenlaista vaivaa näemmä sinulla seksin jälkeen, kannattais ehkä unohtaa koko juttu. Varo muuten ettei hiiva puhkea nyt tuohon kun limakalvot ovat ärtyneet kuivat ja hankautuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:11"]

Et ole tarpeeksi märkä ja tuo poikanen ei osaa käsitellä sinua. Seksistä taukoa nyt reilusti. Kaikenlaista vaivaa näemmä sinulla seksin jälkeen, kannattais ehkä unohtaa koko juttu. Varo muuten ettei hiiva puhkea nyt tuohon kun limakalvot ovat ärtyneet kuivat ja hankautuneet.

[/quote]

Miten tuo hiivan varominen tapahtuu? Rukoilemalla, toivomalla, ajatuksen voimalla?

Vierailija
4/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:11"]

[/quote]

Miten tuo hiivan varominen tapahtuu? Rukoilemalla, toivomalla, ajatuksen voimalla?
[/quote]

Uhraa itsesi vaikka Allahille typerys.

Vierailija
5/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ollut tarpeeksi märkä ja vaikka olisitkin ollut, liian pitkällinen hankaus saa limakalvot turpoamaan. Nyt on paras olla ilman seksiä muutama päivä.

Vierailija
6/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla esim. hiivatulehdus

Vierailija
7/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä ollut aina litimärkä ennen yhdynnän aloittamista. Ja voiko kyseessä olla hiivaa jossei mulla ole ollut mitään muita oireita kun toi polttelu kun emättimeen työntää jotain? Ei kutinaa tms
Ap

Vierailija
8/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolitauti, nyt molemmat testeihin. Kirvely ja polttelu ilman kutinaa on useimmissa tapauksissa merkki.

Vierailija
9/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on normaalia, että voi ärtyä hieman "rankemmasta" seksistä juuri niin kuin kuvailit. Mikäli yhtään olo alkaa olla sietämätön siellä alapäässä eikä ala rauhoittumaan, niin käväise näyttämässä lekurissa.

Vierailija
10/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun käsittelyni jälkeen naisten paikat ovat yleensä erittäin hellinä ja punaisen turpeina. Sen se teettää kun on valtavalla elimellä siunattu! Muutaman päivän voitelun ja levon jälkeen voi jo antaa uudelleen kyytiä! Pit. 21 cm lev. 6 cm.

Vierailija
11/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

R.I.P

Vierailija
12/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat poikaystäväni kanssa toistemme ekat ja ainoot seksikumppanit. Tiedän ettei poikaystävä valehtele sillä kun mulla oireita ilmeni niin kysyin poikaystävältä onko hän ollut täysin rehellinen siitä että olen hänen eka seksikumppaninsa ja että on ollut mulle uskollinen. Poikaystävä itku silmässä vannoi ja luotan häneen.
Ap

Vierailija
13/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen liukkarin käyttöä jatkossa. E-pillerit muutenkin usein kuivattaa limakalvoja!

Vierailija
14/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:19"]

[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 16:11"]

[/quote]

[/quote]

Rukoilemisen, toivomisen ja ajatuksen voiman tehosta minulla ei ole käsitystä eikä kokemusta. Voit kyllä itse niitä kokeilla, jos siltä tuntuu. Mutta ei nyt ainakaan kannatta sokeria (eli karkkia) vetää kaksin käsin. Tuossa tilanteessa se ihan taatusti myötävaikuttaa hiivan puhkeamiseen. Eli josssain määrin esim. ravinnolla voi vaikuttaa tilanteeseen. Suositeltavia ruoka-aineita taasen ovat maitohappobakteereja sisältävät tuotteet.

Vierailija
15/15 |
21.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tuollainen helvetillinen tuntien jyystö. Ei kai kenenkään alapää kestä tuota!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi