Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäs hakee mies pippaloista mut alotin ryyppäämään.

Vierailija
20.12.2014 |

Voe vittu. Tuli aukastua korkki. Mites nyt suu pannaan? Ukkohan voi vaikka kontata kotia. Matkaa ei oo ku vaivaset 20km.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kehtaat edes kertoa tämän koska? Tossa ei ole mitään hienoa tai ihailtavaa eikä edes kertomisen arvoista.

Vierailija
2/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko paljon juonut? Et kai ole menossa enää hakemaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon alkkis! Edes yhtä iltaa ei voi olla ajokunnossa. Säälin syvästi sun miestä.

Vierailija
4/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerrot miehellesi, että tilaa taksi, että et voi nyt ajaa.

kannattaa varmaan sitä omaa viinankäyttöä tarkentaa.

naisen elimistö on herkempi...se vie tapaan nopeammin kuin miehen.

raittiina on raikkaampaa muutenkin.

en tuomitse sinua mitenkään. Itse sinä teet omat valintasi ja avaimet korkkeja tai laitteet niitä kiinni tai et niitä edes noteeraa. Sinun omia tahtojasi siinä teet.

joskus tekee juttuja,  vaikkei haluaisikaan.

alkoholismi on salakavala ja se pikkuhiljaa etenee...mutta onneksi sen voi pysäyttää.

tuo, jos olet luvannut jotain, etkä voikaan sitä lupaustasi pitää viinan takia ...on merkki alkoholismista. Ota se vinkki tosissasi. Se on sinulle itsellesi vihjaus.

Vierailija
5/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi olen juonut puoli vuotta sitten :D Ja ei, en aja autolla koskaan kun olen vähänkään ottanut alkoholia.

Ap

Vierailija
6/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se pitäs hakee vasta aamuyöllä et on täs aikaa vähä juoda.

Ap

Vierailija
7/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita suu ylähymyyn ja äänekkääseen nauruun ja mies pääsee kyllä taksilla.

Vierailija
8/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ristiriitaista kun sanot ettet aja jos olet vähänkään ottanut alkoholia ja seuraavassa viestissä että hänet pitää hakea vasta aamuyöllä, että on aikaa vähän juoda. Onko sulla alkometri vai miten voit tietää milloin alkoholi on poistunut täysin elimistöstäsi??

Vierailija
9/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta juomatta ja nyt sit on pakko ottaa?

Vierailija
10/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös sillon olekin aikaa juoda jos on monta tuntia siihen että pitää hakea? Toki ei voi juoda ihan niin paljon miten huvittaa mutta hieman. Jos nyt oon vähän juonu ja en juo enään niin kyllä se alkoholi on aamuksi ehtiny poistua. Ja joo mulla on alkometri.

Ap

Vierailija
11/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tosi hyvä vaimo tai tyttöystävä.... Taisit tulla kateelliseksi kun mies meni ulos ja sinä jäit kotiin. 

Ei auta, laita miehelle tekstari että tule taksilla. Aamulla pyydät anteeksi perseilyäsi. 

Vierailija
12/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis puoli vuotta ollut juomatta ihan muuten vain. Kyse ei ole siitä, että olisin alkoholisti ja että sen takia olisin "puoli vuotta ollut kuivilla". En ole koskaan esim. juonut arkisin edes yhtäkään sidukkaa.

Ap

Vierailija
13/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon ajattelit juoda ja mitä?

Vierailija
14/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se miehes kuinka riippuvainen selvästä susta? Aikuinen mies?

Vierailija
15/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsit :( Höh. En ajatellutkaan että olen tämän takia miehelleni huono kumppani. Tympeetä :(

Ap

Vierailija
16/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:40"]

Olen siis puoli vuotta ollut juomatta ihan muuten vain. Kyse ei ole siitä, että olisin alkoholisti ja että sen takia olisin "puoli vuotta ollut kuivilla". En ole koskaan esim. juonut arkisin edes yhtäkään sidukkaa.

Ap

[/quote]

Eli tulit vain kateelliseksi miehelle? Ei muita syitä. Ihan sama, et voi ajaa autoa ja pitää lupaustasi, että haet hänet. 

Vierailija
17/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että sä olet näitä katkeria sääliöitä. Et voi antaa miehesi nauttia omasta ajasta, vaan sun on pakko kostaa ja heti.

Vierailija
18/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ajatellu juoda enään. Vituttaa kun mies ei sano suoraan että haluaako minun hakevan hänet vai tuleeko taksilla. On sanonut vain että "Joo voit hakee tai tuun taksilla". Joku aika sit soitti ja sano et kai voit hakea mut sit ku oon lähös? Sanoin et en tiedä ku vähän join tossa äsken. Sitten se että joo ei mitään voin tulla taksilla. Olin että ok. Kohta taas "NO VOISIT KAI KYL HAKEE"

Ap

Vierailija
19/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:41"]

Onko se miehes kuinka riippuvainen selvästä susta? Aikuinen mies?

[/quote]

No ei tuossa ole musta kyse riippuvaisuudesta, vaan siitä, että ap lupasi hakea miehen pippaloista ja nyt ei voikaan hakea. Voi miettiä toisinpäin, miltä ap:sta (tai sinusta riippuvuuskyselijä) tuntuisi, jos toinen lupaisi hakea mutta ei voikaan. Taksi maksaa aika paljon eikä pikkujouluaikaan aina taksia edes heti saa. 

Vierailija
20/21 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taxi vie taxi tuo. Tuskin on muutamasta kympistä kiinni. Tosin taxin jonottaminen hanurista.. Laita jo nyt viesti miehelle ettet pysty hakemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi