Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman valitsisit jos olisi pakko?

Vierailija
20.12.2014 |

Nyt tulee paha kysymys, jos olisi pakko valita:

ottaisitko rakastavan, komean, hyväsydämisen, luotettavan, mukavan, akateemisen, sympaattisen ja sinut huomioon ottavan miehen vaiko eläisit oman perheesi kanssa ilman tätä miestä? jos valitsisit unelmiesi miehen et näkisi perhettäsi kuin kerran 2-5 vuodessa, unelmiesi mies voisi asua vaikkapa toisella puolen Suomea tai toisella puolen maailmaa ja siitä johtuisi tämä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen. Ei ollut paha kysymys.

Vierailija
2/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain taitaa olla nyt pelinappulat puntarissa.

Vierailija
4/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos asuisin tämän miehen kanssa toisella puolella suomea ja tämän takia pystyisin näkemään perhettä vain muutaman kerran vuodessa?:D Ei suomi nyt niin iso maa ole, ihan hyvin voisin perhettäni mennä katsomaan vaikka joka viikko jos olisivat toisella puolella suomee. Mut kysymykseen vastaus; ottaisin perheen.

Vierailija
5/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, asun jo nyt toisella puolella maailmaa

Vierailija
6/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:47"]Nyt tulee paha kysymys, jos olisi pakko valita:

ottaisitko rakastavan, komean, hyväsydämisen, luotettavan, mukavan, akateemisen, sympaattisen ja sinut huomioon ottavan miehen vaiko eläisit oman perheesi kanssa ilman tätä miestä? jos valitsisit unelmiesi miehen et näkisi perhettäsi kuin kerran 2-5 vuodessa, unelmiesi mies voisi asua vaikkapa toisella puolen Suomea tai toisella puolen maailmaa ja siitä johtuisi tämä.
[/quote]en ottaisi koska lapseni on tärkeä

Vierailija
7/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut tuon tapainen valinta...valitsin perheen ja saman valinnan tekisin yhä. Mutta jos kyse on vaan Suomen kokoisesta maasta niin eihän täällä pitkä matka ole mihinkään. Mut jos nyt oikeesti kaukana niin kyllä "veri on kumminkin vettä sakeampaa".

Vierailija
8/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo perhe tuollaisen miehen kanssa, yritän joka päivä muistaa, että olen onnekas. :)

Vierailija
9/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin perheen,sillä en ole homo

Vierailija
10/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei poikkea nykyisestä elämäntilaanteestani mitenkään. Olen unelmieni miehen kanssa yhdessä ja näen perhettäni, mikä koostuu äidistä, isästä ja neljästä sisaruksesta juurikin sen 2-5 kertaa vuodessa välimatkan takia. Eli vastaus on tietenkin, että valitsisin unelmieni miehen.

Vierailija
12/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni valitsi minut ja perheen. Ajoi monta vuotta viikoittain 500 km suuntaansa. Enää ei tarvitse ajella, onnellisia ollaan vaikka työmatkoja edelleenkin riittää.

Vierailija
13/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin miehen ilman muuta. Parsuhde on minulle paljon tärkeämpi kuin perhe.

Vierailija
14/14 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 23:05"]

Tuo ei poikkea nykyisestä elämäntilaanteestani mitenkään. Olen unelmieni miehen kanssa yhdessä ja näen perhettäni, mikä koostuu äidistä, isästä ja neljästä sisaruksesta juurikin sen 2-5 kertaa vuodessa välimatkan takia. Eli vastaus on tietenkin, että valitsisin unelmieni miehen.

[/quote]

2-5 kertaa vuodessa on eri asia kuin kerran 2-5 vuodessa. ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi