Miten joku voi puhua LASTEN kuullen
Pippelistä ja pimpistä? Sairaat pervot, ties mitä traumoja lapselle tulee. Meillä pippeli on vieteri ja pimppi etupylly. Isällä ja äidillä on peni ja mirri. Pylly on takakumpu.
Kommentit (16)
Mä en vieläkään tiedä mitä ovat sukupuolielimet.
Jaahas, taas tällänen typerä aloitus! HUOH!
Me lesbo parina olemme opettaneet adoptoimamme pojan kutsumaan vieteriään keppipimpaksi
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 21:45"]
Me lesbo parina olemme opettaneet adoptoimamme pojan kutsumaan vieteriään keppipimpaksi
[/quote]
Tommy ja minä Mathias olemme opettaneet meidän tyttärellemme että hänen etupylly on kolokikkeli, ja meillä miehillä on aito kikkeli. Että on huonompi ihminen koska jumala on ottanut häneltä kikkelin kokonaan pois.
Miksi ei asioista voi puhua niiden oikeilla nimillä johan siinä lapselle tulee vähemmästäkin sekaannuksia kun ensimmäiset 7vuotta kotona puhutaan vieteristä ja koulussa aletaan puhumaan pippelistä
Ap, miten pimppi voi olla etupylly. Jos PYLLY sana on kumminkin takapuolella kumpu? Eikö pimpin pitäisi kaiken logiikan mukaan olla etukumpu eikä etupylly?
Minulle tyttönä ollessani koko kokonaisuus edestä taakse oli pelkkää pyllyä. Olen aikuisena estynyt.