Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex rikkoo törkeästi tapaamissopimusta

Vierailija
20.12.2014 |

Tilanne on siis se, että meillä on tällä hetkellä ex-mies lähivanhempana, koska lastensuojelu aikoinaan alkoi suosia häntä ja kun kuvioihin tuli huoltajuusriita, niin sossut puolsivat yhä vähemmän ja vähemmän minua, koska en ollut tietynlainen äiti, mitä sossut multa odottivat.
No syksyllä lapsi sijoitettiin kiireellisesti isälleen ja käräjäoikeus antoi väliaikaismääräyksessä asumispäätöksen isän luokse, mutta mulle todella laajat tapaamiset. Jossain vaiheessa syksyä isä alkoi puhua alle vuoden ikäisen lapsemme kanssa lähdöstä ulkomaille 4 viikoksi. Mä tietty vastustin ja lakimiehenikin sanoi, että 1-1-1,5 viikkoa olisi vielä ymmärtänyt, mutta tuon enempi olisi liikaa tuon ikäiselle olla erossa äidistään. Lisäksi meillä on oikeusprosessi kesken, jolloin lapsen tapaamiset haluan toteutuvan. Pari päivää sitten tämä painajainen toteutui ja ex vei lapseni ulkomaille ilmoittamatta siitä mitään. Selvisi vasta tunteja myöhemmin kun exän lakimies oli ottanut yhteyttä mun lakimieheen.

Mitä mun pitää tehdä? Rikosilmoitusta olen miettinyt ehdottomasti, mutta meneekö koko asia sitten eteenpäin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa. Rettelöitse vaan, niin miehen asema paranee. Ei mitään sympatioita, Suomessa saa olla todella paska äiti, että isä saa lähivanhemmuuden. Olen todella iloinen exäsi puolesta, kerrankin miestä on kohdeltu oikeudenmukaisesti. Ja sinulle toivon hyvää joulua, mene tekemään sitä mitä parhaiten osaat, aina joku baari auki on.

Vierailija
2/5 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että ei ihan syyttä suotta ole lapsi isällään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus ainakin lastensuojeluun. Jää todistusaineisto, jonka voi esittää oikeudessa että isä ei halua noudattaa sopimuksia, sinä varmasti haluat.

Vierailija
4/5 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne baariin ja Pera/Make, tai jopa molemmat lohduttaa.

Vierailija
5/5 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomessa on isän oikeudet niin heikot että oot varmasti paska synnyttäjä jos isä katsotaan ensisijaiseksi huoltajaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme