Lomapäiviä menee hukkaan, mies krapulassa
Ollaan kauan suunnitellulla kaukolomalla. Mies on nukkunut krapulaansa koko päivän, koska oli eilen ryyppäämässä aamuun asti, kun itse nukuin. Eikä oo eka kerta. Vituttaa, kun kallisarvoisia lomapäiviä menee tällaiseen. Yksinkään ei huvita minnekään lähteä, mies hermostuu jos lähden ja saan muutenkin kaikki paikalliset gigolot kimppuuni jos en ole miehen seurassa. Huoh. Oon yrittänyt tänään ottaa aurinkoa, mutta tylsää on.
Kommentit (16)
Mikset jättänyt alkoholistimiestäsi kotiin juomaan ja lähtenyt lomalle jonkun normaalin kanssa?
En pilaisi lomaani moisella, vaan viettäisin ihan omaa päiväelämääni jos kerran mies viettää omaansa öisin.
Ja kotiin palattua en luultavasti jatkaisi yhteistä elämää.
En katsoisi tuollaista tyyppiä kovinkaan kauaa. Ei lomasta ulkomailla kannata maksaa jos aikoo kännätä koska ryypätä voi ihan lähiräkälässäkin.
Lähdet itse nyt viettämään kivaa päivää. Et voita sillä mitään että jäät hotellihuoneeseen ja pilaat myös omankin päiväsi.
Hmm... mies hermostuu, jos lähdet päivällä jonnekin yksin, kun hän ei kykene mukaan, mutta hän saa ihan vapaasti huidella yössä itseksern. Kuulostaako tasapuoliselta?
Kaukolomalla pyörii av palstalla, niin ei taida olla kovin hieno arki muutenkaan.
Lähde aulabaariin juomaan. Kyllä se mies kohta tulee seuraksi.
Onko mies edelleen näin vuosien jälkeen krapulassa pilaamassa lomiasi vai joko olette ymmärtäneet erota?
sinä tuhlasit hyvän illan ja yön nukkumalla.
Miten pitkällä matkalla olette ap?
Joku täällä saa näköjään kiksejä krapulaisista miehistä kun näitä ikivanhoja ketjuja nostelee.
Laittaisin lusikat jakoon matkan jälkeen.
Ei kannata käyttää noin huonoja päihteitä mistä tulee krapula.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata käyttää noin huonoja päihteitä mistä tulee krapula.
Tämä!
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Desomorfiini
Tässä oikea päihde!
No sun vikahan toi tilanne on. Olisit itse ryypännyt miehesi seurana eilen niin voisitte viettää yhteistä krapulaa onnellisena.