Onko seksin puute hyväksyttävä syy erota?
Mies ei halua seksiä. Hän ei kuulemma edes ajattele sitä. Mies kyllä suostuu seksiin jos teen aloitteen, mutta ainoana aloitteentekijänä eläminen on halventavaa. En tunne olevani olemassa miehelle Naisena, ainakaan Haluttavana Naisena. Meillä on minun aloitteestani seksiä noin kerran kuussa. Mies tekee aloitteen liioittelematta kerran kahdessa vuodessa.
Tätä on jatkunut jo noin 10 vuotta. Asiasta on puhuttu vaikka kuinka monta kertaa. Mikään ei ole muuttunut eikä mies näe mitään syytä hakea apua haluttomuuteensa. Minä olen väsynyt. Haluaisin SEKSIELÄMÄN itselleni. Harkitsen eroa. Päälle päin me olemme kaikin puolin täydellinen pariskunta ja perhe, ja tiedän ettei mahdolliselle erolle löytyisi lähipiiristä ymmärtäjiä. Heille olisin vain itsekäs perheenrikkoja. Puhuin jo miehelle eron mahdollisuudesta, mutta hänen mielestään kaikki asiamme ovat hyvin. Seksiongelman hän kuittasi sanomalla, että no voidaan me vähän useammin panna jos kerran haluat.
Kommentit (9)
Älä jaksa taas.
Vaihda edes ketjun otsikkoa joskus, niin provon uskottavuus säilyy. Tai kaiva se vanha ketju naftaliinista ja jatka sitä.
Aika erikoista puhetta naisilta jotka avaa tärkeinpänsä miehen käyttöön kerran viikossa :D
Mä pystyin olemaan ilman viisi vuotta eron aikana, mutta sitten löysin miehen, joka onkin impotentti, muuten ihana. Kärsin nyt enemmän kuin silloin yksin:(
Minusta on hyvä syy. Kaikilla on joskus kuivia kausia mutta jatkuva seksittömyys tai itse aloitteen tekeminen syö ihmistä
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 19:56"]Mä pystyin olemaan ilman viisi vuotta eron aikana, mutta sitten löysin miehen, joka onkin impotentti, muuten ihana. Kärsin nyt enemmän kuin silloin yksin:(
[/quote]
Voi ei, ymmärrän sinua niin täysin. Yksin ollessa tähän seksittömyyteen on turtunut, mutta toisen lähellä se olisi vaikeaa.
Mietin ihan samaa. Hankalia kysymyksiä. Olemme avomieheni kanssa hyviä ystäviä ja vanhempia, mutta seksi... mitä se edes on? Minusta meillä ei ole koskaan ollut seksuaalista vetovoimaa toisiimme. Aikanaan kai menimme yhteenkin ystävyyspohjalta...
Kukaan oikea mies ei halua naista. Ole ystävällinen ja vapauta homppeli kaltaistensa seuraan.