Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuvailta

Vierailija
19.10.2021 |

Tänään tulee hyyyytävä leffa, aion katsoa!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä?

Vierailija
2/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson television ohjelmatietoja niin onko toi Kunnes kuolema meidät erottaa?

Mä joskus olin katsonut tuon ja itseäni alkoi silloin väsyttää tuo elokuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, se on se, muistaakseni jotenkin puolituttu, täytyy aloittaa ja lopettaa jos ei oo hyvä. Olen yksin, niin kovin hyytävää ei saisi olla, jotkut leffat säikäyttää ihan oikeasti, kuten aikoinaan elokuva Scream, koskaan ei tiennyt, mistä se iskee ja milloin, piiiinaaavaaaaa.

Vierailija
4/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, se on se, muistaakseni jotenkin puolituttu, täytyy aloittaa ja lopettaa jos ei oo hyvä. Olen yksin, niin kovin hyytävää ei saisi olla, jotkut leffat säikäyttää ihan oikeasti, kuten aikoinaan elokuva Scream, koskaan ei tiennyt, mistä se iskee ja milloin, piiiinaaavaaaaa.

Itse 6-7 vuotta sitten olin nähnyt tuon leffan, joten en muista siitä leffasta paljon mitään. Blu ray on mulla siitä leffasta, joten helposti saan sen katsottua uudelleen, sitten kun taas jaksan sitä katsoa. Teininä se oli tylsä itselleni ja nyt aikuisena olen alkanut enemmän rauhallisista ja realistisista elokuvista pitämään. Voi se olla hyväkin, mutta muistoissani muistan kironneeni sen leffan teininä, kun katsoin sen.

Vierailija
5/5 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse 6-7 vuotta sitten olin nähnyt tuon leffan, joten en muista siitä leffasta paljon mitään. Blu ray on mulla siitä leffasta, joten helposti saan sen katsottua uudelleen, sitten kun taas jaksan sitä katsoa. Teininä se oli tylsä itselleni ja nyt aikuisena olen alkanut enemmän rauhallisista ja realistisista elokuvista pitämään. Voi se olla hyväkin, mutta muistoissani muistan kironneeni sen leffan teininä, kun katsoin sen.

Katsoin äsken trailerin, niin joo, olen sen nähnyt. Siinä oli aika kiero kerrannainen, muistan, että oli kohdittain jännä, mutta nyt jätän väliin, muistan sen liian hyvin. Nainen Junassa oli mielestäni hyvä, hyvin rakennettu kokonaisuus, päättyi karmealla tavalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä