Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla itseäsi paljon nuorempia ystäviä?

Vierailija
20.12.2014 |

Koetko itse saavasi näistä ystävyyssuhteista jotain? Itse tykkään olla mielummin itseäni reilusti vanhempien seurassa. En voisi kuvitella kaveeraavani kovin paljon nuoremman kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä sama kuin sinulla ap.

Vierailija
2/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystäviä 25-vuotiaasta yli 6-kymppisiin. Olen 45 vuotta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:53"]

Minulla on ystäviä 25-vuotiaasta yli 6-kymppisiin. Olen 45 vuotta. 

[/quote]

Vastaa vielä kysymykseen ;)

Vierailija
4/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ystäviä ja varsinkin kavereita 10 vuotta nuoremmista 10 vuotta vanhempiin. Ite oon päälle kolkyt. Oon sitä mieltä että suurin piirtein siinä vaiheessa kun kaikki on kuitenkin yli 20 vuotiaita, ei sillä iällä ole enää niinkään väliä, ihmisten elämät menee niin erilaisia latuja, että moni tuntemani 23 vuotias on henkisesti huomattavasti keski-ikäisempi kuin 40 vuotiaat.

Vierailija
5/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikki ystävät itseäni nuorempia.olen aina viihtynyt nuorempien seurassa. Tottakai saan näistä ystävyyssuhteista paljonkin irti.miksi en?ystäviä on monenlaisia ja erilaisista ympyröistä.kummasti rikastuttaa elämää:-)

Vierailija
6/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaaehtoisesti lapseton, joten luonnollisesti ystäväpiiriini kuuluu minua nuorempia. Olen 35, ja eräät parhaista ystävistäni ovat 25-27. Se kuuluu tähän elämäntapaan ja minusta se on suuri rikkaus.

Vierailija
7/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuorin ystävä on 23, vanhin 52, itse olen 35

Vierailija
8/8 |
20.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki työkaverit on mua 15v nuorempia. Olen 35v. Todella hyvin tullaan juttuun eikä ikäero tule juurikaan mieleen siinä lounastauolla jutellessa. MUTTA en osaisi kuvitellakaan viettäväni heidän kanssa aikaa yhtään enempää. Yhtenä hyvänä esimerkkinä se, kun kerran puhe kääntyi siihen kuinka meistä yhdellä jos toisella oli jotain pientä kremppaa (yhdellä särki päätä ja toisella selkää jne.) ja kun niistä siinä sitten pari sanaa vaihdettiin tyyliin "sun kannattais varmaan käydä hierojalla", niin yksi sanoi "siistiä tässä puhua selkäkivuista niinku jotku mummot". Okei...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi