Pikkujoulupaniikki
Mulla on pian firman pikkujoulut ja olen tosi uusi työntekijä (tavannut vasta pomon ja yhden toisen työntekijän). Onko teillä jotain vinkkejä tai tsemppiä antaa? Mua jännittää tosi paljon mennä yksin tonne mistä en tunne ketään kun muuten on tosi tiivis porukka kuulemma. Kaiken lisäksi tämä on vielä älä josta mulla ei ole mitään hajua vielä - mut palkattiin sinne tekemään yhtä toista juttua mitä ne taas ei osaa...
Kommentit (9)
Juo maltillisesti: mielummin liian "vähän" kuin liikaa. Rohkeasti mukaan.
Juo kohtuudella. :) Ettei hävetä mennä sitten töihin. Todennäköisesti porukka vetää brenkkua ja alkaa jutella sen rohkaisemana. Ole vain oma itsesi ja muut kliseet!
Noh. Ompa paha. Juot vaan ittes mukavaksi ja mutustelet paljon pipareita :D
Ainiin, anna muiden humaltua ja jutustele mukavia. Kun otat itse kohtuudella, hallitset tilanteen.
Kiitos tsempeistä! :)... Ja en kyllä viitsi "juoda itseäni mukavaksi", työkieli on englanti, niin muiden kanssa juttelemisesta ei siinä vaiheessa tulisi enää yhtään mitään kun kieli tuntuisi puutuneelta perunasta suussa :'D
Aika outo ajankohta pikkujouluille? Onkohan kyse aikuisviihdehommista??
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:55"]Aika outo ajankohta pikkujouluille? Onkohan kyse aikuisviihdehommista??
[/quote]
Perjantai, alkuilta. En ole Suomessa. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 23:55"]
Aika outo ajankohta pikkujouluille? Onkohan kyse aikuisviihdehommista??
[/quote]
En ole ap, mut miten niin outo ajankohta? nythän on just viimesiä hyviä hetkiä viettää pikkujouluja, ennen joulua jos aikoo niitä viettää.
Siis ALA josta mä en paljoo tiedä... Ap