Voiko kuihtuneen avioliiton pelastaa?
Onko jäljellä mitään toivoa, jos en pysty edes vastaanottamaan kumppanini kosketusta. En tahdo seksiä hänen kanssaan, en suudella. Olen onneton ja tuntuu kuin hänen ja minun välissäni olisi jää, jota ei voi murtaa. Kaiken tämän aiheutti yksinäisyys. Mies tekee paljon töitä ja kotiin saapuessaan pelaa tai selaa puhelinta. Olen ollut jo vuosia näkymätön. Hän on kaikki pitänyt minua itsestäänselvänä. Meillä on 8 vuoden liitto meillä takana, yhteinen asunto sekä koira mutta ainut mikä puuttuu on intohimoinen,.palava rakkaus.
Nyt kun otin eron esille,.hänen silmänsä vasta avautuivat vaikka olin jo vuosia aikaisemmin kertonut yksinäisuudestäu, jota koen sisälläni. Hän hätääntyi kun kuuli että aion erota ja muuttaa omilleni. Lupasi muuttua, mutta onko tämäkään miehen puolelta reilua? Nyt vasta muuttua kun ensin yritin vuosikausia kertoa hänelle kuinka yksinäinen olen ja kaipaisin hellyyttä. Enää en kaipaa, en tahdo hänen edes hipaisevan minua. Kaikesta huolimatta hän on silti minulle rakas ja ystäväni. Ainut mitä minulla on. Voiko tätä suhdetta enää elvyttää, jos minä jopa kavahdan hänen kosketustaan?
Kommentit (4)
Tuossa vaiheessa varmaan vielä voi tehdä jotain. Jos tilanne jatkuu huonona vaikka joku 10 vuotta, silloin ihan turha yrittää enää, ei se siitä kummene. Ei kannata jäädä huonoon suhteeseen, se voi vaurioittaa henkisesti jopa niin pahasti, ettei enää pysty normaaliin parisuhteeseen kenenkään kanssa
Jos ei aikasemminkaan ottanut sun tunteita huomioon, niin tuskin nytkään vaikka lupaileekin muuttua. Ei sen perusluonne siitä mihinkään muutu. Moni suomalainen mies on juro.
Mitä se juntti sanoi kun aikaisemmin puhuit yksinäisyydestäsi? Mistä tiedät hänen silmiensä todella auenneen nyt? Millä hän selittää, ettei aikaisemmin ymmärtänyt/uskonut sinua?
Uskoisin että voi. Teillä on jäljellä se tärkein: halu yrittää. Halaa miestäsi täysin aseetta, sydän sydäntä vasten, niin tiedät onko teillä sinun osaltasi toivoa.