Kansallispuvun valinta
Kumpi puku olisi järkevämpää valita - synnyinkaupunkini kansallispuku, josta pidän vai kotikaupunkini kansallispuku, josta en juuri pidä, mutta rakastan kotikaupunkiani enemmän kuin synnyinkaupunkiani?
Kommentit (20)
Unohtui mainita, olen asunut synnyinkaupungissani vain pari ensimmäistä elinvuottani. Tämän vuoksi epäröin synnyinkaupunkini kansallispuvun valitsemisen kanssa.
ap
Mä valitsisin sen, kumpi tuntuu kodilta, siltä, mistä on kotosin. Ei väliä, missä asuu sillä hetkellä tai missä on syntynyt, vaan se, minne on juurtunut.
Synnyinkaupungin puku, tietysti. Kansallispuvut ovat sen verran kalliita, että ei kannata ostaa sellaista josta ei todella tykkää.
Kansallispuku ei tarvitse olla synnyinkaupungin puku. Valitse sellainen, jonka väreistä ja mallista tykkäät.
Vierailija kirjoitti:
Kansallispuku ei tarvitse olla synnyinkaupungin puku. Valitse sellainen, jonka väreistä ja mallista tykkäät.
Tiedän, mutta tuntuu väärältä "varastaa" jonkin muun kaupungin kansallispuku, jos itsellä ei ole mitään sidettä kyseiseen kaupunkiin.
ap
Villinä korttina ehdotan Tahitin kansallispukua
https://video-images.vice.com/_uncategorized/1564064217019-Final-Tahiti…:*
Vierailija kirjoitti:
laitappa linkit kuviin, niin mä kerron kumpi on kauniimpi 🙂
Enpä taida paljastaa mistä päin olen kotoisin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitappa linkit kuviin, niin mä kerron kumpi on kauniimpi 🙂
Enpä taida paljastaa mistä päin olen kotoisin.
ap
Joopa joo. Kukaan muuhan meistä ei vaikka Vehkalahdelta?
Synnyinkaupunki tietysti. Älä tuhlaa rahojasi johonkin, mistä et pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansallispuku ei tarvitse olla synnyinkaupungin puku. Valitse sellainen, jonka väreistä ja mallista tykkäät.
Tiedän, mutta tuntuu väärältä "varastaa" jonkin muun kaupungin kansallispuku, jos itsellä ei ole mitään sidettä kyseiseen kaupunkiin.
ap
Ei todellakaan ole varastamista, valita voit todellakin sen mikä miellyttää. Hienoa, että pukuja käytetään!
Miten ois joku lapinpuku? Niillähän on ihan kivat hatut niissä puvuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
laitappa linkit kuviin, niin mä kerron kumpi on kauniimpi 🙂
Enpä taida paljastaa mistä päin olen kotoisin.
ap
Joopa joo. Kukaan muuhan meistä ei vaikka Vehkalahdelta?
Jos ap onkin sieltä Munsalasta eikä kehtaa tunnustaa.
Synnyinkaupunki.