Kokemuksia vaatemerkki Gugguusta
Minkä laisia kokemuksia sinulla on tästä vaatemerkistä?
Kommentit (7)
Lapseni ovat normaalivartaloisia, mutta Gugguun mitoitus on aivan liian puristavaa.
Vierailija kirjoitti:
typerä nimi,ei mulla muuta
Tämä kysymys oli suunnattu pikkulasten vanhemmille.
Ei ei sinulle, typerys.
Tykkään miltä näyttää, ja materiaali laadukasta - mutta mikään tahra ei lähde irti. En tiedä mistä johtuu, ettei rasva yms irtoa edes sappi-saippualla. Aika surkeaa kun on nätti uusi paita läikikäs.
Hyvälaatuisia ja kivan näköisiä vaatteita. Mun 3v pojalla on ollut pienestä asti paitaa, housua, pipoa ja lippistä.
Vauvan päällä eivät ehdi kulumaan ja taaperon kasvaa niin äkkiä että nekin vaatteet säilyy yleensä hyväkuntoisina, niin niitä voi myydä käytettynä vielä ihan OK hintaan (ja niitä voi myös saada kohtuuhintaan).
Koot on nafteja, voi alkaa käyttää 1-2 kokoa aiemmin mitä lappuun on merkitty. Slim baggyt on parhaiten istuvat housut meidän hoikalle lapselle. Materiaalit on laadukkaita. Jumpsuit tosi kiva ulkoiluvaate keväällä ja syksyllä, mutta kauluksen leikkaus on tosi huono ruokaillessa, on aina heti ruoassa. Värit on usein omituisia (liian räikeitä tai likaisen näköisiä), hyviä värejä pitää kytätä kirppiksiltä jos ei satu olemaan hyviä kaupassa. Ovat uutena aika hintavia.
typerä nimi,ei mulla muuta