vai ei voi näyttää hoikemmalta mitä on!
Olin toissapäivänä menossa leikkaukseen. Hoitaja kysyi mittojani. Kerroin olevani 166cm pitkä ja painavani noin 80kg. Hoitaja katsoi minua ihmeissään, ja kysyi olenko varma. Lopulta hän haki puntarin, ja painoni oli 78kg. Ihmetteli edelleen, mutta sanoi sitten että mulla kyllä jakaantunut liikakilot tasaisesti, kun ei kuulema olisi osannut veikata painokseni kuin max 70kg. Ja ei, en ole lihaksikas.
Kommentit (21)
Minulla vähän samalla tavalla. Pituutta on 177 cm ja painoa 83 kg. Sanoessani painoni moni katsastaa kummastuneena ja ihmettelee, että olenpa hoikkarakenteinen silti.
Tähänkö siis perustuu Suomi24 yms treffien naiset ja miehet jotka väittävät profiilissaan olevansa hoikkia, mutta totuus on toinen?
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 15:51"]Ha. Itse 168/83. Muuten näytän hoikalta mutta maha on melkoinen. Oikeanlaisella pukeutumisella mahan saa piiloon. Kukaan ei yleensä usko kun kerron painoni.
[/quote]
Olet varmaan samaa mallia kuin minä, liittyykö tähän vielä runsas rintavarustus? Itse suosin korkeita vyötäröitä yläosan alla, silloin eivät makkarat erotu. Housuni ovat aina kapeat, koska reisissä ja takapuolessa ei ole ylimääräistä ja se korostaa "hoikkuutta". Maha piiloutuu myös mekkojen alle mukavasti, käytän paljon suoria neulemekkoja. Haluan kyllä laihduttaa juuri tuon mahan takia, mutta 20 kg sitten en näyttänyt muuten kovin erilaiselta.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:33"]Maharöllykän voi piilottaa liikkumalla...
[/quote]
Sanoo joku, jolla ei selvästikään ole röllykästä kokemusta. Minulta hävisivät kuukautiset ennen röllykkää, vyötärö oli kokoa 40 vaikka lantiosta olisi mennyt koko 34. Ihmiset ovat erilaisia, läski lähtee keltä mistäkin ensimmäisenä.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 10:26"]
Olin toissapäivänä menossa leikkaukseen. Hoitaja kysyi mittojani. Kerroin olevani 166cm pitkä ja painavani noin 80kg. Hoitaja katsoi minua ihmeissään, ja kysyi olenko varma. Lopulta hän haki puntarin, ja painoni oli 78kg. Ihmetteli edelleen, mutta sanoi sitten että mulla kyllä jakaantunut liikakilot tasaisesti, kun ei kuulema olisi osannut veikata painokseni kuin max 70kg. Ja ei, en ole lihaksikas.
[/quote]
Kannattaisi laihduttaa.
No jos hieman viilataan, niin hoikkuus on ulospäin näkyvä piirre. Ihminen voi olla hoikka ulkomuodoltaan, vaikka painoa olisi enemmän miltä näyttää.
Kolmosen kanssa samat mitat ja hoikaksi minua sanotaan, vaikka bmi:n mukaan ylipainoa.
Minulla on vähän sama juttu: pituutta 158cm ja painoa n. 67kg eli lievän ylipainon puolella olen. Minulla on kaikki paino jakaantunut todella tasaisesti, ei ole minkäänlaisia jenkkakahvoja tai selkeästi laardisia kohtia sitten missään. Monet ovat aina yllättyneet, kun olen syystä tai toisesta joutunut mainitsemaan ylipainoisuuteni ja jotkut kokevat hankalaksi edes uskoa kertomaani. Pääosin ylimääräinen paino on kertynyt rintoihin (70E), peppuun ja reisiin ja kiitän todellakin onneani ja geenejäni tästä.
Ja hoitajan suusta tuli The Totuus? Pakkomielteinen friikki olet vaikka painaisit mitä ja näyttäisit miltä.
Noista muotoilevista pöksyistä tuli mieleen Lady Gagasta kertova lehtijuttu. Tuli ovesta ulos, jolloin tuuli tarttui hameenhelmaan ja nosti sen niin ylös, että vaalea lahje näkyi puolivälissä reittä. Ja mitä kirjoittikaan suomalainen toimittaja (epäilisin mieheksi!)? Lady Gagalla on mummoalkkarit! No juttuun liittyi videonpätkä ja siinä selostettiin, että Gagalta näkyi "spänksit" siis muotoilevat pöksyt. Ja siltä se lahje kyllä enemmän näyttikin kuin mummoalkaarilta. On sitte toinen tai kolmas kysymys, tarvitseeko hoikka nainen "spänksejä"? Pulleampi saa niillä hetkellisesti vartalonsa soukemmaksi, mutta olen kuullut, että olisivat perin epämiellyttävät pidemmän päälle.
Petoshan tuo on, miehelle. Iskee naisen baarista tai muualta, pöksyt kun riisuu, pullahtaa nainen käsiin. Sakkojahan tuosta pitäisi saada..
Naiset (kunhan ei mitään älyttömiä laardeja ole) usein näyttävät helvetin hyvältä hyvin istuvat vaatteet päälle, persekin on mitä mainioin.
Vaatteet pois ottaessa totuus paljastuu. Nuoret miehet, ottakaa baarista mukaan se, joka ennemminkin näyttää hieman laihalta kuin se jonka perse näyttää vaatteet päällä hyvältä. Sellaiset alle 70-75 kiloiset saavat takamuksen mukavan näköiseksi mutta karu totuus paljastuu myöhemmin.
Siskoni on 173cm ja alimillaan ( oli jo ortoreksia ainakin... Tarkkaili hulluna syömisiään ja liikkuin 5-6h viikossa ) painoi 70kg... Ja valehtelematta näytti 10kg laihemmalta. Käytti 36 koon vaatteita.. Kukaan lääkäri ei ikinä uskonut painoa ja pistivät aina puntarille kun kertoi painonsa. Eli kyllä sitä tosiaan voi näyttää hoikemmalta kuin on.
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:53"]Naiset (kunhan ei mitään älyttömiä laardeja ole) usein näyttävät helvetin hyvältä hyvin istuvat vaatteet päälle, persekin on mitä mainioin.
Vaatteet pois ottaessa totuus paljastuu. Nuoret miehet, ottakaa baarista mukaan se, joka ennemminkin näyttää hieman laihalta kuin se jonka perse näyttää vaatteet päällä hyvältä. Sellaiset alle 70-75 kiloiset saavat takamuksen mukavan näköiseksi mutta karu totuus paljastuu myöhemmin.
[/quote]
Eiköhän nuoret miehet saa ottaa baarista mukaan sellaisen kuin haluavat. Jos siis haluttavakin haluaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 12:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 11:53"]Naiset (kunhan ei mitään älyttömiä laardeja ole) usein näyttävät helvetin hyvältä hyvin istuvat vaatteet päälle, persekin on mitä mainioin. Vaatteet pois ottaessa totuus paljastuu. Nuoret miehet, ottakaa baarista mukaan se, joka ennemminkin näyttää hieman laihalta kuin se jonka perse näyttää vaatteet päällä hyvältä. Sellaiset alle 70-75 kiloiset saavat takamuksen mukavan näköiseksi mutta karu totuus paljastuu myöhemmin. [/quote] Eiköhän nuoret miehet saa ottaa baarista mukaan sellaisen kuin haluavat. Jos siis haluttavakin haluaa. ;)
[/quote]
Kukapa sen kieltää, kännissä nyt lyhtytolppakin käy. Mutta pistäkää vinkkini muistiin, nuoret miehet. Ja moni hyvillä geeneillä varustettu liian laiha nuori nainen pysyy myös kohtuu kunnossa lasten saanninkin jälkeen.
Luulin otsikon perusteella, että täällä kerrottaisi jostain muotoilevista kalsareista. Pettymys kun en saanutkaan tietää mihin piilottaa maharöllykkä :(
[quote author="Vierailija" time="20.12.2014 klo 16:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 20:33"]Maharöllykän voi piilottaa liikkumalla... [/quote] Sanoo joku, jolla ei selvästikään ole röllykästä kokemusta. Minulta hävisivät kuukautiset ennen röllykkää, vyötärö oli kokoa 40 vaikka lantiosta olisi mennyt koko 34. Ihmiset ovat erilaisia, läski lähtee keltä mistäkin ensimmäisenä.
[/quote]
Varmastihan ne lähtee, liikuntaa ja oikein syömistä.
Ha. Itse 168/83. Muuten näytän hoikalta mutta maha on melkoinen. Oikeanlaisella pukeutumisella mahan saa piiloon. Kukaan ei yleensä usko kun kerron painoni.
ei paska paljon paina