Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te, jotka olette saaneet joulupuu tms. keräyksestä paketteja

Vierailija
19.12.2014 |

Laitatteko pakettikorttiin kuitenkin että lahja olisi teiltä? Vai kerrotteko lapsille rehellisesti, että paketti on tullut lahjoituksena?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut ko. paketteja ja henkilökohtaisesti toivoisin, että vanhemmat sanoisivat niitä "Korvatunturilta" tulleiksi. Miksi ylipäätään on mielestäsi merkityksellistä, kuka lahjan on ostanut?

Vierailija
2/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ei ehkä ole olennaisinta se, keneltä lahja on tullut. Ja varsinkaan pienille lapsille en rupeaisi selittelemään mistään lahjoituksista, ne lahjathan on joulupukilta? Ei meillä lue lähes missään lahjoissa, keneltä ne on.
Vastasin, vaikka emme itse tarvitse lahjoja mistään hyväntekeväisyydestä, oli vaan vähän omituinen aloitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tämä nyt sen omituisempi aloitus ollut, kun monet muutkaan täällä. Meillä lukee aina kaikissa paketeissa keneltä ne on, siksi kysyin. Noissa paketeissa kun ei ole korttia ja itse laitan sen. ap

Vierailija
4/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2014 klo 08:51"]

Ei kai tämä nyt sen omituisempi aloitus ollut, kun monet muutkaan täällä. Meillä lukee aina kaikissa paketeissa keneltä ne on, siksi kysyin. Noissa paketeissa kun ei ole korttia ja itse laitan sen. ap

[/quote]

Meillä ei lue keneltä lahja on. Mikä idea siinä nimessä on? Syntymäpäivinä annetaan lahja antajan nimen kera, jouluna anonyymisti. 

Vierailija
5/5 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laitan,että joulupukki ja muori