Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kahvista vatsakipuja

Vierailija
18.12.2014 |

Kahvi on todella hyvää, mutta ei sitä näköjään pysty juomaan. Tulee kamalan huono olo ja vatsa sattuu, maha menee sekaisin. Mikä siinä kahvissa muka on sellaista, joka aiheuttaa tätä? Ja onko muilla sama ongelma? :o

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt lähiaikoina samaa. Mitä kahvia olet juonut? Mulla oireita on tehnyt Juhlamokka.

Vierailija
2/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:39"]

Olen ihmetellyt lähiaikoina samaa. Mitä kahvia olet juonut? Mulla oireita on tehnyt Juhlamokka.

[/quote]

viime aikoina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee vatsa kanssa heti löysäksi ja sydän hakkaa/levoton olo monta tuntia kahvinjuonnin jälkeen. Ja sitten jaksetaan ihmetellä kuinka en ole vieläkään oppinut juomaan kahvia :(

Vierailija
4/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:39"]Olen ihmetellyt lähiaikoina samaa. Mitä kahvia olet juonut? Mulla oireita on tehnyt Juhlamokka.
[/quote]

Tällä kertaa join kahvilassa lattea. Mutta ihan kaikista kahveista tulee tämä!

Vierailija
5/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:41"]Mulla menee vatsa kanssa heti löysäksi ja sydän hakkaa/levoton olo monta tuntia kahvinjuonnin jälkeen. Ja sitten jaksetaan ihmetellä kuinka en ole vieläkään oppinut juomaan kahvia :(
[/quote]

Sääli kun on tällainen vaiva. :/ Ja esim. juhlissa kaikille on laitettu valmiiksi kahvikuppi, huoh...

Vierailija
6/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama homma, ennen nautin aamusta aina kahvi+rööki (kyllä, ällöttävä tapa)
Huomasin, että vatsa ei kestä enää = kahvin juonnin lopetus = vatsa ei vieläkään kestä = röökin lopetus. Sitten kokeilin kahvia uudestaan. Ja ei, ei kestä maha vieläkään.
Nyt lähinnä kaipaan enää jääkahvia kesäpäivänä. Mutta ei. Ei pysty.

Kai se on se kofeiini, kun pistää aineet liikkeelle.

Vierailija
7/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos tämä on kofeiinin syytä, miksi kestän energiajuomia!? Ja esim coca colaa juon älyttömiä määriä. :D

Vierailija
8/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile tummapaahtoista kahvia.

Vierailija
9/9 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan ysiä, mitä tummempi paahto, sen enemmän on kahvi vatsalle ystävällisempi. Tosin latte tehdään espressoon, mikä on tummaa, joten en tiedä auttaako se sinun tapauksessa. Oletko syönyt ennen kahvin nauttimista? Monesti kahvi aiheuttaa mahakipuja tyhjään vatsaan nautittuna. Sen lisäksi tietysti vedenjuonti auttaa. 

Kannattaa kokeilla tummia paahtoja sekä nauttia kahvia kohtuudella, voihan se olla, että vatsasi on tilapäisesti kuralla. Tähän voi vaikuttaa stressit yms.

Yt, Barista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi