15-vuotias 4 tuntia yksin?
Tuttava kouhkaa lapsen jättämisestä yksin.
Mitä noin iso lapsi äitin jatkuvasta seurasta perustaa?
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:23"]Helkkarin naurettavaa.
[/quote]
Niin on.
Tuossa iässä ollessani vanhemmat kävi tansseissa ja tulivat yöllä kotiin. Oltiin keskenämme kotona, sisarukset 16 ja 12v. Miten tuon ikäinen selviää esim. viikon rippileiristä ilman äitiä :P
Viisitoista tuntia saa olla yksin!
Tuon ikäisenä olin jo yön yksin kotona tai vaihdin useamman tunnin 4 vuotiasta pikkuveljeä. Tämä siis 90-luvulla. Kylläpä maailma muuttuu parissa vuosikymmenessä...
Tuo ikäinenhän voi asua jo yksin, jos lähtee peruskoulun jälkeen toiselle paikkakunnalle.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:25"]Tuossa iässä ollessani vanhemmat kävi tansseissa ja tulivat yöllä kotiin. Oltiin keskenämme kotona, sisarukset 16 ja 12v. Miten tuon ikäinen selviää esim. viikon rippileiristä ilman äitiä :P
[/quote]
mutta et ollutkaan yksin
Mä olin tuossa iässä jo ollut vuosia töissä, vahdin pieniä lapsia viikonloppuisin
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 19:45"]Mä olin tuossa iässä jo ollut vuosia töissä, vahdin pieniä lapsia viikonloppuisin
[/quote]
Siis viikonloppuöisin
Ja mä kuljin maailmalla yksin. Ap.
Hohhoi. Itse saatoin olla muutaman päivän yksin kotona tuon ikäisenä, jos vanhemmat olivat matkoilla. Äiti jätti ruokarahaa ja soitti kerran päivässä.
Ei ton ikästä enää yksin uskalla jättää, varsinkaan tyttöä. Kohta on talo täys jälkikasvua, siit
voi sit syyttää omaa tyhmyyttään...
Miten voi olla edes mahdollista tuommoinen? Itse olin 15-vuotiaana viikonlopun yksin kotona, kun porukat kävivät koulun koeaikaan mökkiä laittamassa talviteloille. Tämä tapahtui 2000-luvulla. Vietinkin tooosi villin viikonlopun: luin kokeisiin ja illalla söin sipseja ja katsoin leffan ;)