Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttääkö muita tämä " luokkasota" , jota palstalla ajoittaa ilmenee?

Vierailija
05.09.2006 |

Minua ärsyttää, kun on näitä " tapan itseni, jos lapsestani tulee lähihoitaja" -tyylisiä ketjuja. Ja sitten jos joku kertoo tehneensä jotain tyhmää, kysytään koulutustasoa. Tai sanotaan, että alhaisesti koulutetut ostaa lapsilleen huonoja pipoja.

Ja sama homma päin vastoin. Eli kaikki akateemiset on itserakkaita turhan tärkeitä pilipalimaistereita...

t. pilipalimaisteri vai lähäri?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan taso on puolessa vuodessa laskenut huimasti.

Mutta onhan tämä palsta tosi juntti, miksikähän sitä itselläkin tulee täällä niin paljon roikuttua, vaikka olisi parempaakin tekemistä.

Vierailija
2/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oikein pysähdyin pohtimaan eroja " hyvien ammattien" ja " duunariammattien" välillä. enkä tajunnut.

joskus tuntuu ettei joku ole ihan sisäistänyt sitä ettei akateemisuus ole mikään kunnianimi, jonka joku toimikunta myöntää esimerkillisille ihmisille. että oikeasti kuka tahansa joka valmistuu yliopistosta (tai vasta opiskelee) on akateeminen. ja että tässä porukassa on aika tavalla yhdenlaisia ja toisenlaisia ihmisiä.

niin kuin on duunareissakin, ja niissä " duunariammateissa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopullisesti, mutta yhteiskunnan arvostukset siirtyvät sinne tänne, ja siksi näistä on puhuttava.

:DDDDDDDDDDDDDD

Vierailija
4/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en täällä palstalla jaksais kun olen tullut tänne viihtymään ja aikaa tappamaan.

Vierailija
5/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää :)

Jokainen eläkööt omaa elämää ja tehden siitä nautittavan mukavan.

Vierailija
6/9 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkuisi nyt akuuttina siksi että eduskuntavaalit tulossa...

No mutta ei mua erityisesti ärsytä se, se kyllä ärsyttää ja hämmästyttää että kuinka fakkiutuneita näkemyksiä ihmisillä voi olla eri ammattikunnista.

Vierailija
7/9 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen roikkunut täällä jo ties kuinka monta vuotta ja aina palstan tason lasku on puheenaiheena. Minusta palsta ei kyllä ole mennyt juuri miksikään. Moderoinnin aloittamisen jälkeen palstan taso on päinvastoin noussut, jos sillä tarkoitetaan yleistä siistiytymistä ja sitä myöten keskustelun muuttumista tylsemmäksi. Jos siis tuo palstan tason surija suree ilkeilyn vähenemistä, niin siinä olen samaa mieltä. Ja sitä myöten palsta on myös hieman hiljentynyt.

Vierailija
8/9 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä viime vuoden puolella täällä oli ihan oikeasti tosi pirullista ja nasevaa huumoria, mutta nykyään kommentit ja aiheen aloituksetkin ovat aivan naurettavan lapsellisia. Se on sääli, kukaan ei jaksa edes provosoitua niistä " vedä huora ittes vessanpöntöstä" -jutuista, mutta kyllä mulla on ainakin ikävä niitä meheviä av-provoja, -piloja, -herjoja ja -filosofointeja, mitä täällä ennen oli. Että sikäli taso on laskenut ;) Aikaisemmin av edusti mielestäni suomalaisten naisten pahimpia ja parhaimpia puolia, nykyään usein vain niitä tyhmimpiä puolia...

No, mun mielipide.

Vierailija
9/9 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

www helsinki2006 net

KAIKKI PAIKALLE