Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinusta ruvennut tuntumaan, että rahaa on aivan tolkuttomasti käytössä?

Vierailija
18.12.2014 |

Palkkaa ei meinaa saada millään kulumaan ennen kuin seuraava jo kolahtaa tilille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahhahhaaaa

Vierailija
2/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itseasiassa päin vastoin. Ja olen jopa suht kivatuloinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään vaikeuksia kuluttaa rahaa. Vähän huolestuttaa välillä. Toisaalta olen siitä huolimatta varakas, joten en ole talousvaikeuksissa. Välillä tuntuu, että varallisuutta on liikaa eli sitä on yli tarpeen. Toisaalta sitä ei ole niin paljon, että voisi jäädä loppuiäkseen pois töistä harrastamaan ja nauttimaan elämästä.

Vierailija
4/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta tienasin välillä pari tuhatta kuussa tavallista enemmän ja silloin alkoi puolen vuoden jälkeen tuntumaan. Oli todella mukavaa. Nyt taas laskujen maksun jälkeen tili miinuksella...

Vierailija
5/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, enkä edes yritä saada "palkkaa kulumaan". Ne mitkä ei mene, menee joko säästöön tai asuntolainan ylimääräiseen lyhennykseen. En millään saisi tuhlattua kaikkea kulutukseen. Kohta vaan on se lainakin maksettu, joten pitää alkaa miettimään muita sijoituskohteita.

Vierailija
6/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tuota tunnetta, mutta meidän nettotulot kuussa onkin vain 6200e ja lainaa maksamatta vielä 60te.

Vierailija
7/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunne.

Olenkin ottanut tavaksi sytyttää takan ylimääräisillä seteleillä.

Vierailija
8/8 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on :( olen teknillinen opiskelija jota revitaan tyoelamaan kaksin kasin, eli aamusta iltaan olen menossa joko palkattomana tai palkallisena. Tili vaan paisuu kun en oikeasti ehdi menemaan minnekaan kuluttamaan niita rahoja. Hyvahan sita on vaikka asuntosaastaa, mutta mieluummin ottaisin rahan aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän