Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset keulii toisten kuolemilla?

Vierailija
18.12.2014 |

Kun tapahtuu esim. joku onnettomuus, niin heti puolitutuillakin FB:t ja Twitterit laulaa, kun pitää tehdä selväksi oma menetys. Ymmärrän toki, et haluaa kunnioittaa muistoa ja kaikki suree tavallaan, mut välillä tuntuu, et yritetään tehdä itsestä se uhri ja kärsivä päähenkilö tilanteeseen, vaikka oikeesti uhri on ollu se elämänsä menettäny - ja tietenki myös ne, kenen jokapäiväsestä elämästä se kuollut on pois.

Tuli nyt mieleen tuosta, kun Linda Manuellan uusimmasta postauksesta. Tosi nihkeetä kerätä itselleen sääliä tuolla, niinku ois ollu vaa aivan pakko kertoa, et hän tunsi nuo joka kuoli. Hällä on vaikeaa.

Toki kärjistän, mut oletan, et suurinosa ymmärtää pointtini. Mitä ite mietitte aiheesta ylipäänsä? Entä tuosta Linda Manuellan postauksesta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo olen itse huomannut saman että aina on kunnon tilapäivitykset fbeessä kun joku tutuntutuntuttu kuolee, onhan se tietenkin surullista ja itsellänikin pistää mieltä matalaksi esim. traagiset onnettomuudet yms. mutta olisi hyvä että kunnioittaisi vainajia sen verran että antaisi henkilöiden jotka oikeasti tunsivat vainajat nin surra rauhassa. mutta nooh kukin tyylillään, tuntuu vain niin teköpyhältä välillä.

Vierailija
2/4 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 03:17"]joo olen itse huomannut saman että aina on kunnon tilapäivitykset fbeessä kun joku tutuntutuntuttu kuolee, onhan se tietenkin surullista ja itsellänikin pistää mieltä matalaksi esim. traagiset onnettomuudet yms. mutta olisi hyvä että kunnioittaisi vainajia sen verran että antaisi henkilöiden jotka oikeasti tunsivat vainajat nin surra rauhassa. mutta nooh kukin tyylillään, tuntuu vain niin teköpyhältä välillä.
[/quote]

Tekopyhältä nimenomaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva saada keskustelua. :)

Vierailija
4/4 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noi "surijat" ei kestä huomion siirtymistä heistä. Tyyliin okei, tuo kuoli, mutta katsokaa mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan