Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö tehdä lapsi

Vierailija
17.12.2014 |

Olen nuori (22v) yhden lapsen äiti. Meillä on siis ennestään 2vuotias lapsi. Nyt mietin että tekisimmekö toisen nyt, jonka jälkeen menisin kouluun, vai toisinpäin. Tahtoisin jo nyt tehdä koska sitten ikäero ei venyisi suureksi, ja sitten voisi keskittyä kouluun ja työelämään ilman että tarvitsee miettiä lasten tekoja kymneneen vuoteen!?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se nyt heti perään niin on hyvä ikäero.

Vierailija
2/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii mutta sitten se koulu lykkääntyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävisin koulun.

Vierailija
4/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
5/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tekisin sen toisen nyt kerran sulla yksi jo on. Valmistumisen jälkeen pitää heti päästä työhön että koulutus syventyy ammattitaidoksi. Ylipäänsä kannattaisi tehdä lapset vasta n. 10 vuotta valmistumisen jälkeen, ehtii saada ammttitaitoa, kokemusta ja talouden kuntoon ennen lapsia.

Vierailija
6/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin lapsen nyt, ettei sitten opiskelut tai työnteko keskeydy lastenteon takia.

Vierailija
7/7 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ihanaa kohtalotoveri! Mulla sama tilanne mutta esikoinen on 1-vuotias, minä myös 22. Olen tässä kans pähkäillyt mikä olisi järkevintä, vauvakuume on ja haluaisin suht pienen ikäeron lapsille. Mutta sitten toisaalta tekisi mieli mennä ensi syksynä jo koulunpenkille. Molempia ei voi saada niin mikäköhän olisi oikea ratkaisu.

Lapsille tulee iso ikäero jos esikoisen ollessa lähemmäs 2-vuotias menen koulutukseen joka kestää 2 vuotta. Esikoisesta sain minimiäp-rahaa, joten täytyisi tehdä sen puoli vuotta töitäkin vielä ennen seuraavan syntymää jos siinä suhteessa haluaisi parannusta. Siinähän sitten onkin jo 5 vuoden ikäero että huhheijaa. Oikeastaan ainoa mikä toisen lapsen tekemisessä mietityttää on juuri raha, miehellä pienehkö palkka mutta vakityö kuitenkin. Tähän asti on pärjätty hyvin mutta miten se tilanne sitten muuttuu kahden lapsen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme