Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

☆ Harvemmin tätä vaateproblematiikkaa ON, mutta nyt ON ☆

Vierailija
17.12.2014 |

TILASIN NETISTÄ PAIDAN, HAIN SEN KAUPASTA. KYSEINEN RIEPU ON LOPPUUNMYYTY. HARMIKSENI TOTESIN, ET RIEPU ON HIPPASEN VERRAN TURHAN SUURIKOKOINEN. LÄHINNÄ HIHAT OVAT TURHAN PITKÄNOMAISET.

EN KUITENKAAN NÄE IHANTEELLISENA AJATUKSENA PAIDAN PALAUTTAMISTA, SILLÄ TARVITSISIN JUURI TUOLLAISTA LÄMPIMÄNLAISTA VAATETTA ANKARAA TALVEA KOHDEN PLUS PIDÄN PAIDASTA KOVIN. ONKO AIVAN HIRVEÄN KAMALAA, JOS HIHAT OVAT REILUNLAISET? AJATTELIN PESTÄ EKAN KERRAN PAIDAN 60 ASTEESSA, VAIKLA LAPUSSA LUKEE 40 ASTETTA. EN TIETENKÄÄN LUULE HIHOJEN MAAGISESTI LYHENTYVÄN OIKEANMITTAISIKSI TÄMÄN TOIMENPITEEN JOHDOSTA :) MUTTA LUPAATTEKO OLLA KATSOMATTA MINUA KUIN HALPAA MAKKARAA, KUN KULJEN UUTUKAISPAITA YLLÄNI?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä huuda hei, korvia särkee.

Vierailija
2/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:11"]Elä huuda hei, korvia särkee.
[/quote]

ANTEEKSI. Saanko synninpäästön koskien uutukaisriepuani?? :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se haittaa ollenkaan jos kädet peittyy, kunhan ihan ne sormenpäät sieltä vähän sieltä hihan alta näkyvät? :)

Vierailija
4/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:23"]Eihän se haittaa ollenkaan jos kädet peittyy, kunhan ihan ne sormenpäät sieltä vähän sieltä hihan alta näkyvät? :)
[/quote]

Kyllä ne aavistuksen verran kurkkaavat! Itse tosin inhoan sitä tunnetta kun hihat ovat liian pitkät. En tiedä onko se normaalia vai onko minulla yliherkkyys asian suhteen. Mutta jos riepu osoittautuu liian haasteelliseksi käytettäväksi niin ristin sen sitten löysäilyrentoilupaidaksi!

Vierailija
5/6 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO KUSINEN. SUKKA.

Vierailija
6/6 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:25"]ONKO KUSINEN. SUKKA.
[/quote]

EI OLE KUSTA SUKASSA.