Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin työt kk sitten ja nyt

Vierailija
17.12.2014 |

väsyttää aina iltaisin todella paljon. En jaksa mitään ja päätäkin aina särkee. Onko tämä asiaan kuuluvaa alkukankeutta ja elimistön totuttelua vai mikä ihme minuun on iskenyt? Eikä ole edes mikään raskas työ.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama vaikka olen samassa paikassa ollut 17 vuotta.
Henkisesti raskas työ, liikaa töitä/liian vähän tekijöitä.

Vierailija
2/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai väsyttää jos sohvalla makaamisen sijasta meneekin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu ilmiö. Helpottaa,, kun ottaa itseään niskasta kiinni ja menee ulos reippaalle kävelylle vähintään puoleksi tunniksi.

Vierailija
4/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:02"]

Mulla sama vaikka olen samassa paikassa ollut 17 vuotta. Henkisesti raskas työ, liikaa töitä/liian vähän tekijöitä.

[/quote]

Voi ei :/

Tuota ajattelin, että onkohan se nyt vaan vielä henkisesti niin raskasta, kun on uusi paikka ja uudet jutut jne., että siksi olen sitten aina ihan sippi ja pääkipuinen...

ap.

Vierailija
5/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:02"]

Mulla sama vaikka olen samassa paikassa ollut 17 vuotta. Henkisesti raskas työ, liikaa töitä/liian vähän tekijöitä.

[/quote]

Voi ei :/

Tuota ajattelin, että onkohan se nyt vaan vielä henkisesti niin raskasta, kun on uusi paikka ja uudet jutut jne., että siksi olen sitten aina ihan sippi ja pääkipuinen...

ap.
[/quote]
Keksit vaan tekosyitä, että voisit irtisanoutua ja jäähä sossun elätiks.

Vierailija
6/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:08"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 22:02"] Mulla sama vaikka olen samassa paikassa ollut 17 vuotta. Henkisesti raskas työ, liikaa töitä/liian vähän tekijöitä. [/quote] Voi ei :/ Tuota ajattelin, että onkohan se nyt vaan vielä henkisesti niin raskasta, kun on uusi paikka ja uudet jutut jne., että siksi olen sitten aina ihan sippi ja pääkipuinen... ap. [/quote] Keksit vaan tekosyitä, että voisit irtisanoutua ja jäähä sossun elätiks.

[/quote]

Sorry, ei jaksa nyt millään provosoitua sun jutuista.

ap.

Vierailija
7/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäilmaongelmia työpaikalla.

Vierailija
8/8 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu... toimistotyöajat ja kun olen kotona klo 17 niin ei tee mieli mitään muuta tehdä kuin maata sohvalla :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän