Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kivaa olla sopivasti lihava :)

Vierailija
17.12.2014 |

Ylipainoa 5kg. Vaatekoko 44. Aviomies iholla jatkuvasti. Elämä on ihanaa kun ei tarvitse laihduttaa!

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla 'ylimääräinen' menee juuri oikeisiin kohtiin ja muotoutuu kiihottavasti. 

Geenit. Ne on joko hyvät tai huonot. 

Vierailija
2/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko elämä vähemmän ihanaa normaalipainoisena? Ainakin se olisi terveellisempää.

Lieväkin ylipaino aiheuttaa haitallisia muutoksia ihmisen aineenvaihdunnassa. Asia käy ilmi Oulun yliopiston johdolla toteutetusta kansainvälisestä tutkimuksesta, joka julkaistiin tiistaina arvostetussa PLOS Medicine -tiedelehdessä.

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1418387441958.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:52"]Olisiko elämä vähemmän ihanaa normaalipainoisena? Ainakin se olisi terveellisempää.

Lieväkin ylipaino aiheuttaa haitallisia muutoksia ihmisen aineenvaihdunnassa. Asia käy ilmi Oulun yliopiston johdolla toteutetusta kansainvälisestä tutkimuksesta, joka julkaistiin tiistaina arvostetussa PLOS Medicine -tiedelehdessä.

[/quote]

No jaa. Hoikkana stressasin jokaista suupalaa ja olin hermot kireällä nälän takia. Nyt on hyvä olla :)

Vierailija
4/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:52"]

Olisiko elämä vähemmän ihanaa normaalipainoisena? Ainakin se olisi terveellisempää.

[/quote]

Uskotko ihan jokaiseen julkaistuun tutkimukseen? Koska jos niin teet, et voi mitenkään elää oikein, siis tutkimusten tekijöiden mielestä. Kohta nimittäin taas julkaistaan uusi tutkimus, joka kumoaa tuon edellisen, näin se on mennyt koko ajan.

Ihmisen kannattaa elää ( ja syödä) siten, että kokee oman olonsa hyväksi.

Vierailija
5/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on ihanaa laihana, ruoka ei stressaa eikä hermoja kiristä. Se ei ole niin tärkeää ja nälkä pysyy poissa terveemmilläkin eväillä, varsinkin kun liikkuu. :) Mieheni lisäksi minua ihailee myös lukuisat muutkin miehet, eikä mun tarvitse rakentaa itsetuntoani mitä miehet tykkää, koska olo on niin hyvä sisältä päin kun syö oikein ja nauttii liikunnan ilosta :)

Vierailija
6/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii-iin, kyllä Gösta tiesi, mistä miehet tykkää oikeasti.

Vierailija
7/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:57"]Nii-iin, kyllä Gösta tiesi, mistä miehet tykkää oikeasti.
[/quote] Eli pillusta, laulussahan kerrotaan miten samantekevää naisen älykkyys ja ulkonäkö on kunhan pääsee päälle puskemaan.

Vierailija
8/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kivaa olla normaalipainoinen.

Ylipainoa 0kg. Vaatekoko 36-38. Aviomies iholla jatkuvasti. Elämä on ihanaa kun ei tarvitse laihduttaa eikä silti ole yhtään liikakiloa!

Vierailija
9/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni ylipaino rasittaa polvia, vaikka reidet ja sääret kestäisivät suurempaakin painoa!

Vierailija
10/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ylipainoa 5kg" :DDD Käytän kokoja 34 ja 36 ja minulla on 5 kiloa ylimääräistä. 

Vierailija
11/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu liputan normaalin puolesta. Tosi hoikista ihmisistä mulla tulee välillä mieleen että onkohan niillä kauhee nälkä... Joskus tulee mieleen et olisko kivaa itekin kokeilla olla, aina kaatuu parin kilon pudotuksen jälkeen siihen että alan tuijotella liikaa peiliin ja oon niin tyytyväinen näkyyn että päätän arvostaa ruokaa ja herkuttelua laskemista ja tarkkailua enemmän. Toivottavasti en nyt kuulosta tosi itserakkaalta. Nyt taidan olla sen 163/52 mut se on vaan peiliarvio kun oon viimeks käynyt alkukeväästä vaa'alla.

Vierailija
12/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:57"]Nii-iin, kyllä Gösta tiesi, mistä miehet tykkää oikeasti. [/quote] Eli pillusta, laulussahan kerrotaan miten samantekevää naisen älykkyys ja ulkonäkö on kunhan pääsee päälle puskemaan.

[/quote]

Ja itse loistamaan. Kyllähän se tiedetään, mitä miehet haluaa.

Sinä typerä olla saat

kanamainen, hölmö nainen
sun turha on luulla
mun tahtovan kuulla
jotain järkevää

source: http://www.lyricattack.com/l/leeviandtheleavingslyrics/sopivastilihavalyrics.html

Vierailija
13/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaatekoko paidoissa 42 ja housuissa 44. Ylipainoa 20kg.

Vierailija
14/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskipoimujen välissä hikeä ja paskaa. Nam!

Vierailija
15/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on lepposii, ne ei tee kepposii

Vierailija
16/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kinkku paremmalta maistuu jos siinä on sopivasti rasvaa. Samoin naiskinkku ja näyttääkin niin namilta. 

Vierailija
17/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa ekstraa, vaatekoko 42, tiimalasivartalo ja nätti naama. On kivaa ;)

Vierailija
18/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 kiloa ylipainoa, vaatekoko M ja 40, ihanat hiukset ja kasvot, itsetunto, liikun paljon, upea aviomies, on kivaa :)

Vierailija
19/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaatekoko 46 ja tyytyväinen olen. Mielestäni mulla on kilot tullu oikeisiin kohtiin. On pömppömassua joo, mutta pyöreä peppu, vyötärö erottuu selvästi ja rinnatkin on. En ole koskaan laihduttanut, ei ole tarvetta. En halua olla hoikka tai edes normaali.

Viihdyn tässä kropassa, mutta eihän vähänkään ylipainoiset naiset av-palstan mukaan saisi kroppaansa olla tyytyväisiä.

Vierailija
20/37 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:26"]Mulla vaatekoko 46 ja tyytyväinen olen. Mielestäni mulla on kilot tullu oikeisiin kohtiin. On pömppömassua joo, mutta pyöreä peppu, vyötärö erottuu selvästi ja rinnatkin on. En ole koskaan laihduttanut, ei ole tarvetta. En halua olla hoikka tai edes normaali.

Viihdyn tässä kropassa, mutta eihän vähänkään ylipainoiset naiset av-palstan mukaan saisi kroppaansa olla tyytyväisiä.
[/quote]

Täällä toinen juuri samanlainen! Av:n tytöt vihaa mut antaa vihata :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi