Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

1/2463 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti tyylikäs kirotusvirhe... :D Hyvä minä!

2/2463 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Kiva, kun perustit tämän ryhmän Lefemme ;)

Mäkin voisin liittyä tähän ketjuun piakkoin. Vielä elättelen tosin toivoa, että tässä kierrossa nappaisi.

Kp 25 menossa ja melkeinpä olen koko kierron ajan ensiyrittäjän innolla tikuttanut ovista enkä yhtään positiivista tulosta ole saanut. Viimeiset 5-12 päivää näyttänyt haaleaa viivaa... Kierto on tosin erittäin epäsäännöllinen... Nooh, eipä tartte makkarista poistua :D

Hirmuisesti tsemppiä kaikille ja joulumieltä! :)

T. MoonLight (27v) kp 25/? yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/2463 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän minäkin jo jouda seuraavan vuoden yritysketjun puolelle! :) Kiva jatkaa keskustelua täällä niiden kanssa, jotka eivät enää ennätä tälle vuodelle plussaa saada. Toivottavasti kuitenkin plussia tulisi vielä sen verran vuoden 2014 yrittelijöille, ettei kovin monta tuttua enää tänne joutuisi. Ikävä teitä kuitenkin jää :)

Alkukierron tasapaksuus. Varmaan taas kirjoittelukin aktivoituu itsellä, kun kiertoa päästään vähän eteenpäin. 

Rauhaisaa joulunaikaa :)

Cecilja 4/27-33 yk 15

4/2463 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kuulla susta Moonlight! Ja kiva kun tulit. :D Pidän peukkuja hurjasti pystyssä, että sun ei tarvitsisi jatkaa ensi vuodelle, mutta jos näin käy niin täällä takuu varmasti ollaan seurana ja tsemppailemassa! 

Kiertopäivät tosiaan samat kuin Ceciljalla, ainoa, että kierron pituus himpun lyhyempi 25-27. Ovis osuis tuonee välipäiville, mikä on aika kutkuttavaa! Odotan todella sitä ja seuraavat jännät paikat onkin siis tuolla tammikuun tokalla viikolla. 

5/2463 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia Lefemme! :)

Täällä (mukaanlukien 2014 ketju) on aivan ihanan sydämellistä ja tsemppaavaa porukkaa. Täytyy myöntää, että jokainen aamu alkaa ja päivä loppuu viestien lukemiseen. :)

Peukkuja pystyssä pitäen, MoonLight :)

Vierailija
6/2463 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukana minäkin. Nyt jo vähän parempi fiilis uuteen kiertoon joutumisesta, ainakin voin hyvillä mielin lipittää skumppaa valmistujaisissa ja graavilohta jouluna :) Kierto on edelleen epäselvä, mutta ovi saattaii osua juuri uudenvuoden tienoille. Mikä onkin sinänsä jännä, koska olemme silloin myös muuttamassa uudelle paikkakunnalle. Toivottavasti stressi ja väsymys eivät siis liiaksi syö vitaalia makuuhuoneaikaa ;)

Dimou (25) kp2/? Yk6

7/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko liittyä mukaan porukkaan? Aiempaa ketjua luin taustalta mutta nyt alkaa olla yritys päällä kunnolla niin täytyy ilmiantaa itseni :) Pillereiden lopettamisen (3kk sitten) jälkeistä kierron normalisoitumista odotellen, nyt näytti viimeksi hyvältä kun kierron pituus oli 27 päivää. Hyvää joulunaikaa kaikille!

Hiiu 27 kp3 / 27-30/  yk 1

8/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin hypätä matkaan tähän keskusteluun :)
Ei taida plussaa vielä keretä tulla kun kierto vaan venyy..

Kp48/29-30 yk1 testit 1.12 ja 5.12 nega

9/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lefemme: Kiva kun perustit tämän ryhmän. Liityn mielelläni tähän ryhmään ja ryhmän nimikin antaa itselleni toivoa siitä, että kuulun 2015 yrittäjiin, enkä 2014 kun silloin meni kesken. 

Minulla on siis 3viikkoa kaavinnasta ja menkkoja odottelen toiveikkaana. Menkat pitäisi alkaa siis 4-7 viikon päästä tuosta operaatiosta, joten voipi mennä tammikuun puoleen väliin. Toivoisin kuitenkin niitä jo tuohon alkuvuoteen :) Pidin taukoa jonkun aikaan täällä kirjoittelemisesta, mutta nyt tuntuu että olen valmis keskusteluihin ja uusiin tuuliin ;) Itselläni on ilmeisesti huono muisti, kun en muista millaisia naisia siellä nimimerkin takana oikein on.. Vaikka olenkin teidän taustoja varmasti lukenut.

Dimou: Hieno asenne, tuon jouluherkuttelun suhteen :D Minäkin meinaan tämän vuoden nauttia kaikista niistä ruuista joita raskaana ollessa ei voi syödä. Ja uuden vuoden juhlin myös täysillä. Sitten aloitankin taas terveellisemmän ja toivottavasti myös liikunnallisen elämän :) Ainakin viime raskaudessa se ehkä auttoi.. Ja kyllähän se liikunta lievittää stressiä, joten kinkun sulatukseen sitten alkuvuodesta :D 

Käyttääkö joku teistä Teroja? Itse epäilen edelleenkin niiden aloitusta mutta en tiedä voinko olla aloittamattakaan niitä, kun lääkäri niitä määräsi. Jos kierto jatkuu yhtä pitkänä kuin aikaisemmat pari (44päivää), niin en sitäkään kyllä jaksaisi.. 

Nita85 (29) km rv10 10/14 - menkkoja odottaen :)

Vierailija
10/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tuun tänne :) Kiitos Lefemme, kun pistit porukan pystyyn!

Myös mä odottelen ekoja menkkoja kaavinnan jälkeen niin päästäisiin taas yrittämään.

Nita, mä syön Teroja vastaavaa keltarauhashormoonia. Mulla on keltarauhasen vajaatoiminta ja siksi niitä määrättiin. Mulla ne on tasoittanut kiertoa tosi kivasti mutta mä olen kylläkin kärsinyt enneminkin liian lyhyestä kierrosta. Suosittelen aloittamaan jos olet reseptin saanut.

11/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hip hei, meitsikin hyppää tänne :)!

Eli menkat alkoi tänään. Tietysti vähän harmittaa, että ei oltu sellainen ihmekeissi, et aivan heti natsaa. Kaikkea sitä kuvitteleekin ;) Mutta pääosin oon helpottunut, että alkoivat kuitenkin. Kierron pituudeksi tuli nyt aika pitkä 34pv, epäilen yhä, että se olisi oikeasti lyhyempi. Siksi ei oikein tunnu varmalta käyttää ovulaatiolaskuria, taidan enemmänkin seurata v-vuotoja, koska muutokset mielestäni niin hyvin hokasin äsken. Vielä ei ehkä tunnu ajankohtaiselta ovistikut... Vai kokeeko joku, että niistä oli ehdottomasti vain hyötyä? Ei stressinlisäystä ;)?

Kai se ovis jonnekin uuden vuoden jälkeen sijoittuu, mukavaa ihan odotella sitä. Tosin mietin aiemmin, että lyhyemmällä kierrolla uusi ovis ois ollut jo joulupäivinä. Sekin ois ollut kivaa ;) Noo, mut stressi sikseen!

Dimou, mullekin skumppaa jouluna! Kun vielä voidaan... ;)

Toivottavasti kenenkään ei tarvitse olla kauaa v. kaksnollaviistoistasissa... :)

Helmianna

kp 1/34, yk2

12/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu75: Kiva kun sinäkin tulit myös tänne :) Taidan aloittaa ne Terot niin kuin on määrätty, olen jo pillerit ostanut valmiiksi kaappiin :)

Helmianna: Itselläni kierto on ollut aikaisemmin pitkä ja tikutin oviksen, josta tulinkin raskaaksi. Se helpotti omaa oloa, koska en muuten yhtään tiennyt milloin olisi se oikea aika. Itselleni se ei ainakaan lisännyt stressiä vaan otin sen tutustumisena omaan kehooni ;) Niitä onkin tuolla kaapissa jo valmiina seuraavia testauksia varten. 

Nita85 (29) km rv10 10/14 - menkkoja odotellen :)

Vierailija
13/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita, mullekin määrättiin teroja kolmen kuukauden ajaksi, tarkoituksena lyhentää ja säännöllistää kiertoa. Pisimmillään mulla on kierto ollut 40 päivää ja lyhimmillään 29. Söin noita teroja yhden kierron, jolloin kierto oli vain 26 päivää, mutta en ovuloinut siinä kierrossa. Päätin siis jättää loput terot syömättä, koska pitkät kierrot on kyllä pienempi paha kuin ovuloimattomuus :D En tiedä oliko noiden terojen vai sattuman vaikutusta, mutta seuraavassa kierrossa ovis oli kyllä sitten taas aikaisemmin ja kierto jäi 30:een päivään. Jos pelkäät tuota ovuloimattomuutta, niin Mimmu antoi sellaisen vinkin että alkaa syödä niitä vasta oviksen jälkeen, eikä täysin lääkärin ohjeiden mukaisesti (minulle määrättiin syömään kp:t 15-24.)

14/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, täällähän on porukka jo vaikka ja kuinka! Aluksi vähän epäröin aloitusta, koska ajattelin, että onko vähän liian aikaista, mutta vielä hölmömmältä tuntui kirjoitella tuohon väärään vuosilukuun. Ihana siis huomata teidät täällä!

Ja Mimmu ja Nita, pahoitella en enää halua, koska molemmat teistä selvästi suunnanneet katseen kohti tulevaa ja vuotta 2015, mutta pakko on hattua nostaa tuolle rohkeudelle nousta tyrmäyksen jälkeen jaloilleen!  Supernaisia. :)

Hiiulle lämpimästi tervetuloa mukaan! Ja jos tulee jotain mietlä painavaa, niin täällä pörrää paljon naisia, joilla kokemusta jos jonkinnäköisistä tilanteista eli ei muuta kuin kysymään!

Helmianna, nuista ovitikuista. Kaikki aina puhuu ovislimoista ja niiden bongaamisesta, sitä en hallitse yhtään. Käytän siis tikkuja ja ne on auttaneet hahmottamaan omaa kiertoa, muun muassa hoksasin sen, että luteaalivaihe mulla normaalia lyhyempi noin 11päivää. Mimmu, olitko se sinä joka sanoit, että se on aina vakio ja vaihtelut kierronpituudessa tapahtuu ennemmin alkupäässä. Lisäksi tikuttelu antaa mulle sellaisen tunteen, että teen asian eteen jotain, enkä vaan ole ja arvaile ajankohtaa. Pitää vaan muistaa pitää pää kylmänä, ettei seksistä sitten tule pakkopullaa, mutta tässä asiassa mies kiinnostuneena mukana eli ei ainakaan tähän mennessä ole ollut ongelmaa. Niin ja onnea uuteen kiertoon! 

Lefemme kp5/25-27 yk11

Vierailija
15/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä supernaisesta tiedä mutta ilmeisesti se on kivempaa hakata kerta toisensä jälkeen päätä seinään :D Hullu mikä hullu. Mä en enään tiedäkään muunlaisesta elämästä, kuin tikkuihin pissaamisesta ja erilaiseten hormoonien syömisestä. Muhaa :D

Ja mä tosiaan olen se raggari, joka syö keltsuja vähän erilailla kuin lääkäri määräsi. Mä pelaan varman päälle, annan oviksen tulla ja aloitan ketsut aina dpo 3 ja syön niitä dpo 14 saakka. Sitten rtesti ja lopetus, jos tulee nega niin ei sitten kierto veny.

Ja joo Lefemme, luteaali on aikalailla vakio, oviksen takia kierto saattaa heitellä. Samalla muistutan vielä, että kaikenlaiset tuhrut jne muut vuodot ei tarkoita menkkoja, joten se luteaali saattaakin olla pidempi kuin ajattelee.

16/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään minäkin tänne mukaan kun ei tän vuoden puolella enää ehdi mitään tapahtua. :)

Ainoaa kp8/23 yk2

17/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nita85 ja Lefemme, kiitos tikkukommenteista. Ei tarvinnut montaa hyvää puolta mainita, kun tää tyttö singahti jo nettiin ja tilas tikkusia satsin ;) Oon kyllä siinä samanlainen, että mielummin koen tekeväni jotain asian eteen kuin että jätän vain ihan herran haltuun. Kierron pituuden epävarmuuden takia taidan vain joutua tikuttamaan aika monta päivää. Noh, ekalla kerralla sekin lie vielä hauskaa vain. Paitsi jos ovis sattuukin reissulleni, o'ou... Purkki mukaan?! No jos ei nyt ihan :D

Mä mielestäni bongasin ne ovislimat, sinänsä hauska nähdä nyt, osuisiko kumpikin merkki kohdalleen samoihin aikoihin.

Toivottavasti Nita pääset säkin pian taas tikuttaan ja jännäämään :)

Helmianna

Kp 1/33 yk2

18/2463 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips Ainoaa

Tänne mahtuu :) Kiitos kommentista taannoin. Hauska on kyllä mennä lähes samaa tahtia, samat tuntemukset pyörii päässä. Vähän meet edellä, osuuko joululle ovikset sulla ehkä? Mä sorrun nyt jo tikkuja testaamaan, mut jätän sit pois, jos menee ihan kyttäämiseksi :D 

19/2463 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmu75: Pitäisiköhän minunkin alkaa syömään niitä Teroja sinun ohjeellasi :) Ei kai siitä mitään haittaa ole? Eli tsekkaan ovulaation ja aloitan ne sen jälkeen. Kun en haluaisi riskeeraa, etten ovuloi ollenkaan. Mutta en sitä pitkää kiertoakaan halua :) Kuulin kyllä, että myös km jälkeen voi kierto lyhentyä ja jos kävisi niin hyvin, niin sittenhän noita ei tarvitse aloittaa ollenkaan. 

Dimou: Kiitos että kerroit tuon :) Siis että ovulaatio saattaa jäädä välistä, laittaa taas pohtimaan asiaa uudelleen. Eipä olisi tullut mieleenkään, kun lääkäri nimenomaan sanoi että näillä kierto lyhenee ja ovulaatio tulee sen myötä useammin.. Minullekin ne määrättiin juuri kp 15-24. 

Lefemme: Ihan ylös asti en ole suosta noussut, mutta hyvällä matkalla jo :) & kiitos tsempistä, supernainen olisi kiva joskus olla ;)

Helmianna: Itsellänikin meni tikkuja enemmän mutta se on pieni haitta siihen nähden, että oikeasti tietää onko ovulaatio vai ei :) Onnea tikutukseen :D Mistä tilasit tikkuja? Itse olen tilannut sieltä halpatesteistä, ja ainakin minulla ne toimi hyvin. 

Omanapa: Kuiskaan ihan hiiren hiljaa... mutta taisi menkat alkaa :D Ainakin verta tuli pyyhkiessä, ja ei kai se voi muutakaan olla? Melkoisella riemulla ne otan vastaan ;) Toivottavasti jatkuvat ja sitten päästään taas mukaan yritykseen :) Lasketaankos se kiertopäivän aloitus vasta kun verta tulee kunnolla? Toivotaan että huomenna viimeistään päästään siihen pisteeseen.. 

Nita85 (29) km rv10 10/14 

20/2463 |
19.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan, täällä on sellaisia menkkoja edeltäviä oireita, että tulen suosiolla minäkin tänne mukaan. Ensi vuodesta tulee meille kaikille se paras! :)

Alinka kp 24/28-31 ya 7/14