Mistä tuo Jenni Kokander on päätynyt julkisuuteen?
Kommentit (55)
Pitääkö kaikkien naisten olla jotain missitasoa, jotta on asiaa julkisuuteen? Mun mielestä on tosi virkistävää, että ihan tavallisen näköisiä ihmisiä on ruudussa, niin miehiä kuin naisia.
Jenni on söpö sellaisella persoonallisella tavalla. Ennemmin sitä katsoo kuin jotain kumihuuli Blörffiä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on näyttelijä. Mitä fiksua itse teet?
Se nyt ei kuulu tähän, kun en ole julkisuuden henkilö enkä siis tunge itseäni kaiken kansan arvosteltavaksi.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö kaikkien naisten olla jotain missitasoa, jotta on asiaa julkisuuteen? Mun mielestä on tosi virkistävää, että ihan tavallisen näköisiä ihmisiä on ruudussa, niin miehiä kuin naisia.
Kokander - missi. Ketään siltä väliltä?
Kaikki kehuvat Kokanderia, kun hän ei millään mittarilla ole kaunis ja muijat tuntee olevansa nätimpiä kuin hän. Esim. Sieppiä haukutaan, kun moni ei yllä lähellekään ulkonäossä.
Jenni on ulkonäöltään kuin kuka tahansa meistä. Oikeasti hauska ja osaa nauraa myös itselleen. Ei pönötä. Luonnollinen.
Ap.llä on tämä tyypillinen someharhainen ajatusmaailma, että ihailee sokeasti just jotain Blörfföä, joka voi ilman tuota paksua pakkelia, lisäkarvaa ja räpsyttimiä olla varsinainen kammotus. "Poista filtterit, poista filtterit"!!!!
Ihan samalla lailla ovat äänessä Masked singersissä muutkin, Kataja etunenässä. Veitolakin koettaa olla niin hemmetin nokkelaa että.
Vierailija kirjoitti:
Jenni on ulkonäöltään kuin kuka tahansa meistä. Oikeasti hauska ja osaa nauraa myös itselleen. Ei pönötä. Luonnollinen.
Ap.llä on tämä tyypillinen someharhainen ajatusmaailma, että ihailee sokeasti just jotain Blörfföä, joka voi ilman tuota paksua pakkelia, lisäkarvaa ja räpsyttimiä olla varsinainen kammotus. "Poista filtterit, poista filtterit"!!!!
Ihan samalla lailla ovat äänessä Masked singersissä muutkin, Kataja etunenässä. Veitolakin koettaa olla niin hemmetin nokkelaa että.
Jenni on hauska, mutta voin todellakin sanoa, että en ole millään tavalla hänen näköisensä. Aika harva on.
Näyttelijänä tosiaan tehnyt töitä ennen Putousta, joka sitten ponnautti suuren yleisön tietoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kehuvat Kokanderia, kun hän ei millään mittarilla ole kaunis ja muijat tuntee olevansa nätimpiä kuin hän. Esim. Sieppiä haukutaan, kun moni ei yllä lähellekään ulkonäossä.
Mä olen 62v ylipainoinen mummi, mutta pidän Saraa ihastuttavan kauniina. On vaan aivan liian herkkä noihin kuvioihin. Pitäis kovettaa itseään, kateellisia riittää. Ei muuta kuin eteenpäin vaan ja kovasti töitä, hienosti pärjää. Kaunis.
Jennistä olen aina tykännyt. Miellyttävä, ihan sama miltä näyttää. Ei ainakaan mikään ruma ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkö et näe naisissa mitään muuta kuin ulkonäön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on näyttelijä. Mitä fiksua itse teet?
Se nyt ei kuulu tähän, kun en ole julkisuuden henkilö enkä siis tunge itseäni kaiken kansan arvosteltavaksi.
- ap
Ei se Jennikään mihinkään tunge, vaan tekee työtään. On näyttelijä. Katsos kun se saa palkkaa tuostakin.
Etkö muuta keksi kuin haukkua täysin tavallista ja positiivista naista täällä? Mikä teitä solvaajia oikein vaivaa??? Sun tekstistä huokuu ilkeys "En tunge itseäni kaiken kansan arvosteltavaksi" ja blaa blaa, kun mä olenkin sitten niin inhottava...ja luulen olevani parempi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni on hauska, mutta voin todellakin sanoa, että en ole millään tavalla hänen näköisensä. Aika harva on.
Ihan tavallisen ja NORMAALIN näköinen on Kokander. Mikä sun ongelma on? En mä sitä sinun näköiseksi ole väittänytkään. Ja joku saattaa olla sinusta samaa mieltä kuin sinä Jennistä. "Kuin kuka tahansa meistä" eli TAVALLINEN KADUN KULKIJA, joita tulee päivittäin vastaan. Ratapölkkyä vailla, kisko ei kai riitä?
Vierailija kirjoitti:
Totta! Naisten on helpompi hyväksyä toinen nainen, jos itse on häntä vähänkään kauniinpi.
Putouksestahan se. Aika moni keskinkertaisuus on sitä kautta tullut tutuksi.
Näyttelijän tehtävä on olla esillä ” vähän joka paikassa”. Se on työtä.
Vierailija kirjoitti:
No juuri näin. Miksi se on ihan ok, jos mies on suulas eikä komea, kuten Jaajo?
Miksi naisen pitää olla kaunis ja vaisu??
Putouksesta