Olen provon käräyttäjä, muita?
Tutkin tarkkaan viestit, joita epäilen keskityiksi, sitten saatan poimia sieltä jonkin pienen yksityiskohdan, jonka perusteella käräytän. Jos provon kirjoittaja selittelee, äkkiä sieltä löytää jonkun toisen. Aika usein saan provoap:n katoamaan.
Kommentit (17)
Sin siis pilaat kaikki hyvat ketjut jankkaamalla epolennaisuuksia ja huutamalla provoa. Olet ehdottomasti arsyttavin mahdollinen kirjoittaja.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:10"]
Nää provon huutelijat ovat ärsyttäviä, haittaavat keskustelua kun menee jankkaamiseksi, onko provo vai ei. Itseäni ei kiinnosta, onko joku juttu provo, jos se voisi periaatteessa olla totta.
[/quote]
Samaa mieltä.
Itse olen pyytänyt täältä kommentteja vaikeaan elämäntilanteeseen ja heti ensimmäisten joukossa alkoi tuo provohuutelu. Oli kuulemma niin uskomatonta, ettei voi tapahtua oikeasti. Miettikääpä huutelijat, miltä tuon jälkeen kirjoittajasta tuntuu? Helvetti irti ja muiden mielestä ei voi muka olla edes totta. Osoitus tyypillisestä av-mamman empatiakyvyttömyydestä ja silkasta tyhmyydestä. Minulle on muuten tapahtunut elämäni aikana myös sellaisia myönteisiä asioita, ettei niitä kukaan uskoisi jos kertoisin täällä. Ystävänikin sanoi, että jos kirjoittaisin tapahtumista kirjan, se tyrmättäisiin välittömästi äärimmäisen epäuskottavana. Ja kuitenkin ne tapahtumat ovat ihan täyttä totta! :)
Aika vähäpätöistä elämää elää ihminen, joka janoaa meriittejä itselleen niinkin typerässä aiheessa kuin jonkin keskustelunavauksen "tunnistamisessa" provoksi. Itseäni kiinnostaa huomattavasti enemmän keskustella varsinaisesta aiheesta - provo tai ei, joku jossain voi olla oikeasti vastaavanlaisessa tilanteessa nyt tai myöhemmin. Epäkiinnostavia aiheita en avaa ollenkaan.
Ihan mahtavaa !
Jatka samalla tavalla, kyllä siitä vielä ura urkenee.....
Monet näillä sivuilla eivät osaa käyttää googlea joten googlaan aiheita ja linkitän sivuja tänne. Olen laajasti sivistynyt. 13 vuotta peruskoulua ja 5 vuotta ammattikoulua. Ensi vuonna valmistun. Ap aka Varamode
En ole provon huutelija, uskokaa nyt. Eikä minulla ole alalle koulutusta, olen kokenut itseoppinut. Käräytän ihmisiä, selvästi keksityistä aiheista. En puutu noihin vaikea elämäntilanne -tapauksiin, vaan ihan selviin asiavirheisiin tai juttuihin, jotka varmuudella voi tietää sepitetyiksi. Vastaan myös asiallisesti asiallisiin juttuihin, toki.
Ei vidu. Pitäisikö sinun hankkia elämä? Spede!
Vai oletko se, jonka jankkaa provoa joka ketjussa (vaikkei se olisikaan) ja saat Ap:n ärsyyntymään ja katoamaan?
Täällä olisi paljon enemmän perättömiä juttuja jos en väsymättä päivystäisi ja paljastaisi niitä. Olen joutunut torjumaan työpaikka tarjouksen koska työ olisi vienyt mahdollisuuteni valvoa sivustoa. Leikilläni kutsun itseäni "varamodeksi".
Provo. Siis ei kukaan nuija ees tee tuollasta. Selvää pässinlihaa tää tapaus.
AP on selkeä provo, sillä ei kukaan oikeasti ole provoilijoiden käräyttäjä. End of Story, no more comments!
Onneksi Porvoosta löytyy myös Suoraselkäisiä Mammoja, ihan liikutuksen kyynel puhkeaa silmäkulmaani. Olet ansainnut kutsun Linnaan ja ensimmäisen luokan AV-mitalin kultaisin ruusukkein.
Jatka valitsemallasi linjalla, niin AV pysyy puhtaana.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:03"]Onneksi Porvoosta löytyy myös Suoraselkäisiä Mammoja, ihan liikutuksen kyynel puhkeaa silmäkulmaani. Olet ansainnut kutsun Linnaan ja ensimmäisen luokan AV-mitalin kultaisin ruusukkein.
Jatka valitsemallasi linjalla, niin AV pysyy puhtaana.
[/quote]
asun kyllä Helsingissä mutta kiitos, että arvostat pyyteetöntä työtäni. T:Varamode
Nää provon huutelijat ovat ärsyttäviä, haittaavat keskustelua kun menee jankkaamiseksi, onko provo vai ei. Itseäni ei kiinnosta, onko joku juttu provo, jos se voisi periaatteessa olla totta.
Älä selitä provo. Unissas oot varamode joka lentää ja liihottelee AV-taivaalla.
Kyllä minä ainakin arvostan Varamoden työtä. Keep up the good work. t ammattivalittaja
Ei, minä en alennu sellaiseen, että huutaisin että provo. Vaan kyseenalaistan juttuja. Esimerkiksi se eilinen maljakkojuttu, pyysin kuvia maljakoista, mutta valitettavasti koko ketju poistettiin kun olin päässyt vauhtiin, sillä aikana kun kävin saunassa. Tai nämä jotka tuntevat ihmisiä, jotka saavat hirveää ansiosidonnaista ja nostavat vielä kaikenmaailman tukia, heille linkittelen kelan sivuilta faktaa. Sivujen, joista löytyy totuus, linkittäminen on lempipuuhaani.